Inregistrari ANAF pentru o firma noua

La infiintarea unei firme la Registrul Comertului se completeaza Anexa 1 prin care stabilim vectorul fiscal : platitor de impozit pe profit (doar cu indeplinirea anumitor conditii) , platitor de impozit pe venitul stabilit microintreprinderilor, platitor de CASS, CAS, accize, etc.

Simultan cu eliberarea Certificatului de Inregistrare , ONRC transmite electronic catre ANAF toate aceste informatii privind vectorul fiscal al societatilor comerciale si activitatilor independente (PFA, I.I., I.F.).

Astfel, depunerea declaratiei 010 pentru societatile comerciale si 070 pentru activitatile independente nu este obligatorie decat daca au intervenit modificari in vectorul fiscal fata de ce s-a declarat la infiintare.

Unele Administratii Financiare mai solicita pentru firmele nou infiintate urmatoarele documente:

Documente Necesare:

  1. Adresa inaintare documente – original;
  2. Certificatul de inregistrare emis de O.R.C. – original + copie;
  3. Certificatele constatatoare emise de O.R.C. – original + copie;
  4. Act constitutiv al societatii – original + copie;
  5. Rezolutie privind admiterea cererii emisa de O.R.C. – original + copie;
  6. Dovada detinere legala a spatiului pentru domiciliul fiscal (contract comodat/inchiriere) – original + copie;

Documente Necesare:

  1. Adresa inaintare documente – original;
  2. Certificatul de inregistrare emis de O.R.C. – original + copie;
  3. Certificatele constatatoare emise de O.R.C. – original + copie;
  4. Rezolutie privind admiterea cererii emisa de O.R.C. – original + copie;
  5. Dovada detinere legala a spatiului pentru domiciliul fiscal (contract comodat/inchiriere) – original + copie