Radiere Firmă SRL

100% Online în toate județele

Completăm Toate Documentele

  • Completezi formularul de comandă cu datele de contact și ne comunici câteva informații. Dacă dorești, completăm noi formularul.

  • Toate documentele sunt completate de consultanți cu experiență.

  • Semnezi documentele direct în platforma dianex.ro (nu ai nevoie de semnătură electronică). Depunem dosarul online la Registrul Comerțului din toate județele.

  • În 40-50 zile , radierea este înregistrată pentru ambele etape. Vei primi actele radierii prin email, semnate electronic de funcționarii ONRC.

  • Asigurăm consultanță ulterior radierii.

Infiintare SRL

Radiere SRL – Economic

549 Lei

+186 lei (Taxă ONRC, se calculează în funcție de numărul de cuvinte)

Clientul depune documentația la ONRC prin intermediul email-ului.

Suport telefonic, chat și pe email

Beneficii incluse în preț
  • Îți completăm formularul de comandă și toate documentele.

  • Clientul va depune dosarul la Registrul Comerțului. Îți explicăm pașii.

  • Clientul va monitoriza online soluționarea dosarului de către funcționarii ONRC.

Suntem alături de dvs.
  • Vei primi un ghid complet cu toate obligațiile ulterioare radierii SRL – ului.

  • Vom asigura consultanță timp de 10 zile ulterior radierii.

  • Cost suplimentar: Actualizare date – 150 lei  (dacă cartea de identitate diferă de cea din actul constitutiv).

  • OPȚIONAL: Închidere contabilitate firmă – de la 500 lei  (în funcție de perioada de închis și numărul de documente).

  • OPȚIONAL: Întocmire bilanț de lichidare – de la 350 lei (în funcție de conținutul balanței contabile).

Most Popular

Radiere SRL – Complet

700 Lei

+186 lei (Taxă ONRC, se calculează în funcție de numărul de cuvinte)

Consultanții Dianex depun documentația la ONRC

Suport telefonic, chat și pe email

Beneficii incluse în preț
  • Îți completăm formularul de comandă și toate documentele.

  • Vom depune dosarul la Registrul Comerțului în toate județele.

  • Avocatul nostru te va reprezenta, pentru orice problemă legată de dosar, în fața funcționarilor ONRC.

Suntem alături de dvs.
  • Vei primi un ghid complet cu toate obligațiile ulterioare radierii SRL – ului.

  • Vom asigura consultanță timp de 10 zile ulterior radierii.

  • Cost suplimentar: Actualizare date – 150 lei  (dacă cartea de identitate diferă de cea din actul constitutiv).

  • OPȚIONAL: Închidere contabilitate firmă – de la 500 lei  (în funcție de perioada de închis și numărul de documente).

  • OPȚIONAL: Întocmire bilanț de lichidare – de la 350 lei (în funcție de conținutul balanței contabile).

Pentru radierea unui SRL se parcurg 2 etape:

  1. Dizolvarea societății
  2. Lichidarea (radierea) societății

Documente necesare:

  1. Etapa 1: Copii ale cărților de identitate pentru administrator și toți asociații.
  2. Etapa 2: Bilanț de lichidare și certificat de atestare fiscală.

Bilanțul de lichidare se întocmește de către expertul contabil care a ținut contabilitatea firmei.

Certificatul de atestare fiscală se obține din spațiul privat virtual (SPV) al firmei de către persoana împuternicită pentru SPV.

La Registrul Comerțului, soluționarea primei etape se face în 2-3 zile lucrătoare de la depunerea dosarului la ONRC.

Soluționarea pentru a doua etapă se face în medie în 40-50 de zile de la soluționarea primei etape.

Radierea la Registrul Comerțului pentru SRL-uri NU poate fi efectuată voluntar în cazul în care există datorii sau obligații neîndeplinite pe acel SRL.

Unul dintre documentele necesare pentru radiere este Certificatul de Atestare Fiscală emis de ANAF. Acest certificat se eliberează cu condiția îndeplinirii tuturor obligațiilor financiare și contabile.

Nu este posibilă radierea unei firme SRL dacă aceasta are stoc de marfă. În primul rând, trebuie să lichidăm stocul de marfă, realizând vânzarea pentru marfa vandabilă sau procedând la casarea/perisabilitate pentru marfa nevandabilă. După aceea, putem începe procedura de radiere la Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC).

Unul dintre documentele necesare pentru radiere este Bilanțul de Lichidare, în care toate conturile sunt aduse la zero.

DA!. Nu există termen pentru care reprezentantul să-și înființeze un alt SRL.

În plus, o persoană poate înființa un număr nelimitat de SRL-uri.

Solicitarea se poate face de către orice persoană interesată care are calitatea de moștenitor sau rudă a asociatului unic / asociați.

radiere firmă
Suntem la dispoziția voastră:

Deschis: Luni-Vineri 08.00 – 17.00
Închis: Sâmbătă, Duminică și sărbători legale

Vrei să discutăm?

Ai întrebări despre actele necesare sau pașii de urmat?
Sună! 0729 812 125
WhatsApp: 0729 812 125
Email: contact@dianex.ro

Discută cu un consultant Dianex.

Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a discuta în detaliu cerințele dvs. privind radierea firmei. Luăm decizii împreună pentru a ajuta faceți alegerea potrivită.

Etapa 1 – dizolvarea – lichidarea firmei

Comunicarea documentelor necesare dizolvării și lichidării

Se vor transmite următoarele documente:

  • Copie C.I. Administrator firmă care va semna actele
  • Copie C.I. pentru toți asociații din firmă

Copiile se vor transmite cu mențiunea „Conform cu originalul” și semnate administratorul firmei.

Întocmire dosar dizolvare firma și depunere la Registrul Comerțului

Cu documentele primite de la dvs. vom întocmi dosarul cu actele necesare primei etape a radierii, dizolvarea.

Noi completăm toate actele necesare, pe care le vom trimite prin email către dvs. pentru luarea la cunoștintă si semnare. Actele semnate le veți comunica către noi prin platforma dianex.ro.

După primirea actelor semnate le vom depune la Registul Comerțului din județul în care este stabilit sediul social al firmei radiate.

Perioada de lichidare

În perioada de 30 de zile de la depunerea dosarului de dizolvare, dvs. veți lichida patrimoniul. Toate conturile din balanță trebuie să fie lichidate, adică pe zero.

După aproximativ 35 de zile de la data depunerii primului dosar, de dizolvare, veți:

  • întocmi bilantul de lichidare certificat de un expert contabil.
  • obține certificatul de atestare fiscală de lichidare eliberat de ANAF prin intermediul spațiului privat virtual.

Etapa 2 – radierea firmei

Comunicarea documentelor necesare lichidării

Se vor transmite următoarele documente:

  • Bilanțul de lichidare certificat de un expert contabil;
  • Certificatul de Atestare Fiscală eliberat de ANAF;

Întocmire dosar lichidare firmă și depunere la Registrul Comerțului

Cu documentele primite de la dvs. vom întocmi dosarul cu actele necesare etapei 2 a radierii.

Noi completăm toate actele necesare, pe care le vom trimite prin email către dvs. pentru luarea la cunoștintă si semnare. Actele semnate le veți comunica către noi prin platforma dianex.ro.

După primirea actelor semnate le vom depune la Registul Comertului din județul în care este stabilit sediul social al firmei radiate.