Certificat Constatator cu Istoric
eliberat de Registrul Comerțului
Rapid fără taxă de Urgență **
** Supus unor Termeni și Condiții
Certificat constatator cu istoric
sau raportul istoric emis de Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) este un document esențial pentru orice firmă, deoarece include toate modificările și mențiunile care au fost efectuate în registrul comerțului de către acea firmă. Aceste informații sunt prezentate în ordine cronologică, oferind o imagine clară și detaliată a evoluției și a activităților firmei de-a lungul timpului. În plus, certificatul este completat cu situația la zi, asigurându-se că informațiile sunt actualizate și relevante în momentul eliberării documentului.
Acest document este util pentru diverse scopuri, cum ar fi atunci când firma dorește să facă dovada evoluției sale în fața unor autorități, parteneri de afaceri sau instituții financiare. De asemenea, raportul istoric poate fi solicitat de către firmele care intenționează să participe la licitații publice sau care doresc să obțină credite ori alte tipuri de finanțare. Prin prezentarea acestui certificat constatator cu istoric, firma demonstrează transparența și corectitudinea sa în gestionarea afacerilor și înregistrarea tuturor schimbărilor la Registrul Comerțului.
Un avantaj al acestui certificat cu istoric este faptul că el este eliberat de Registrul Comerțului cu semnătură electronică calificată, ceea ce îi conferă valoare juridică. Acest lucru este esențial într-o epocă digitală, în care documentele electronice sunt din ce în ce mai folosite și recunoscute în diverse tranzacții și proceduri legale. În plus, certificatul constatator cu istoric poate fi obținut rapid și eficient prin email, eliminând astfel necesitatea de a se deplasa la sediul Registrului Comerțului pentru a ridica documentul în format fizic. Această facilitate contribuie la economisirea timpului și la creșterea eficienței în obținerea documentației necesare pentru desfășurarea activităților comerciale.
Discută cu un consultant Dianex.
Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a discuta în detaliu cerințele dvs. privind obținerea unui certificat constatator. Luăm decizii împreună pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Conținut Certificat Constatator cu Istoric
Profesioniştii înregistraţi la ONRC au posibilitatea de a obţine informaţii despre toate înregistrările efectuate în registrul comerţului în dreptul firmei prin solicitarea unui raport istoric, document care prezintă, în ordine cronologică, toate înregistrările şi menţiunile operate de la înfiinţarea entităţii şi până în prezent.
Perioada obținere Certificat Constatator cu Istoric
Certificatul constatator cu istoric poate fi obținut, la alegerea solicitantului, astfel:
- De la înființare până la momentul solicitării.
- Pentru o anumită perioadă din activitatea firmei (SRL, PFA, I.I., SNC).
Condiții livrare Certificat Constatator / Informare Beneficiar Real.
Certificatele constatatoare și informațiile privind beneficiarii reali sunt obținute de Dianex Serv SRL de la Registrul Comerțului, prin intermediul serverului administrat de ONRC. Dianex Serv SRL nu este în niciun fel responsabil pentru conținutul documentului eliberat de ONRC.
În 10 min – 90 min (în condiții de funcționare optimă a serverului ONRC) după confirmarea plății, veți primi pe email documentul solicitat. În cazul în care serverul ONRC nu funcționează corect în momentul lansării comenzii, solicitarea rămâne ”În procesare” pe serverul Registrului Comerțului până la soluționare.
Comenzile clienților vor fi procesate după confirmarea plății de către cumpărător (în cazul plăților prin virament) sau de către procesatorii de plăți (pentru plățile cu cardul), în zilele lucrătoare, între orele 08:00 și 17:00.
Comenzile sunt livrate în format electronic, pe adresa de email trecută de client/consumator în comanda facută.
Asistența telefonică este disponibilă în zilele lucrătoare, între orele 08:00 și 17:00.
Ne rezervăm dreptul de a utiliza o adresă de email proprie pe cererea de obținere a Certificatului Constatator / Informare beneficiari reali, pentru a putea fi în legătură directă cu Registrul Comerțului în procesul de intermediere a documentelor solicitate.
Politica de returnare
Dacă clientul dorește să renunțe la comandă înainte de expedierea documentului solicitat, se vor urma următorii pași:
- dacă documentul solicitat nu a fost încă procesat de Dianex Serv SRL pe serverul ONRC, întreaga sumă va fi rambursată.
- dacă documentul solicitat este în stadiul de “În Procesare” pe serverul ONRC, se va restitui suma încasată, cu excepția taxei achitate de Dianex Serv SRL către Registrul Comerțului pentru obținerea documentului.
După ce documentul solicitat a fost trimis pe adresa de email indicată în comandă, restituirea sumei nu mai este posibilă.
Vezi mai multe detalii