Skip to content
  • Recenzii Clienti
  • Termeni și Condiții
  • Politica de Confidențialitate
  • Blog
  • Contact
dianex.ro
dianex.ro
  • Servicii Contabilitate

    Contabilitate SRL

    Contabilitate SRL cu acoperire națională – oriunde te-ai afla.

    Contabilitate PFA

    Contabilitate completă în partidă simplă, conform legislației pentru PFA.

    Contabilitate ONG

    Contabilitate completă pentru Asociații și Fundații Non-Profit

    Resurse Umane și Salarizare

    Declarație Unică

    Consultanță Contabilă

    Bilanț de Lichidare

    Calculator Taxe PFA și SRL

    Expertiză reală și tehnologie modernă

    🧠 Suntem experți contabili autorizați CECCAR – oferim siguranță, profesionalism și servicii adaptate realității fiscale.

    📁 Ai acces la o platformă online dedicată, unde îți ții actele firmei și informațiile importante, organizate și la îndemână.

    🧾Beneficiezi de o aplicație gratuită de facturare, simplă și eficientă, cu care emiți rapid facturi și gestionezi clienții și documentele firmei, direct online.

    💼 Ai o idee de afacere? Cu Dianex.ro o transformi în realitate – rapid, simplu și 100% online.
    📄 Înființare firmă | 📚 Contabilitate completă | 🏛️ Modificări la Registrul Comerțului – totul într-un singur loc.

    • Contabilitate SRL
    • Contabilitate PFA / I.I.
    • Consultanță Contabilă
    • Servicii Resurse Umane
    • Completare Declarație Unică
    • Întocmire Bilanț de Lichidare
    • Consultanță Înființare Firmă
    • Calculator Taxe PFA și SRL
  • Înființări firmă

    Înfiintare SRL

    Pornește-ți afacerea acum – înființează un SRL online, oriunde în țară!

    Înființare PFA / I.I.

    Devino freelancer chiar azi – înființează-ți un PFA online rapid și simplu!

    Înființare I.F.

    Pornește alături de cei dragi o afacere de familie – deschideți împreună un IF (Întreprindere Familială)!

    Înființare ONG – Asociații, Fundații

    Indiferent de aria în care vrei să te implici — sport, caritate, cultură, educație, mediu, sănătate, tineret, protecția animalelor — te sprijinim pas cu pas în înființarea ONG.

    Consultanță Înființare Firmă

    Dianex oferă consultanță completă: alegerea formei juridice, plan de afaceri și prefezabilitate, plus analiză SWOT personalizată.

    Dianex – partenerul de încredere

    💼 Ai o idee de afacere? Noi o transformăm în realitate!
    Cu Dianex.ro beneficiezi de servicii complete într-un singur loc:
    📄 Înființare firmă | 🧾 Emitere facturi | 📚 Contabilitate completă | 🏛️ Modificări la Registrul Comerțului.
    Totul ușor, profesionist și fără bătăi de cap.

    🔐 Primești gratuit semnătură electronică calificată – un instrument esențial pentru orice antreprenor modern.
    Este valabilă și recunoscută legal în relația cu:
    📌 ANAF | 🧾 e-Factura | 🏛️ Registrul Comerțului (ONRC) | ✅ alte instituții oficiale.
    Tot ce ai nevoie pentru semnături 100% sigure, rapide și conforme cu legislația în vigoare.

    • Infiintare SRL
    • Înființare PFA / I.I.
    • Înființare I.F.
  • Mențiuni ONRC

    Modificări SRL la ONRC

    🔧 Ai un SRL și vrei să schimbi sediul, denumirea, asociații sau să închizi punctul de lucru?
    Noi ne ocupăm de toate modificările, 100% online – rapid și fără bătăi de cap.
    ✅ Dianex – modificări SRL simplificate.

    Modificări PFA sau I.I. la ONRC

    📝 Ai un PFA sau o Întreprindere Individuală și vrei să schimbi sediul, denumirea sau să închizi activitatea?
    📂 Ne ocupăm de toate modificările – 100% online, rapid și fără bătăi de cap.
    ✅ Dianex – modificări PFA/I.I. fără complicații.

    • Modificări SRL la ONRC
    • Modificări PFA la ONRC
  • Acte Online

    Certificat Constatator Firmă

    Cunoscut sub numele ”formă extinsă” sau ”formă lungă” cu înformațiile la zi ale firmei

    Certificat Constatator Persoană Fizică

    Certificat care atestă dacă o persoană fizică are calitatea de asociat și/sau administrator.

    Certificat Constatator cu Istoric

    Include toate modificările și mențiunile înregistrate la Registrul Comerțului de către firmă.

    Cod EORI RO sau GB

    Obținem Cod eori de la Direcția Vamală pentru firme sau persoane fizice

    Extras de Carte Funciară Online

    Obținem pentru tine extrase de carte funciară și planuri cadastrale direct de la ANCPI.

    Declarația Beneficiarului Real

    Reflectă structura actuală a beneficiarilor reali din firmă, conform datelor valabile la data emiterii.

    • Certificat Constatator Firmă
    • Cod EORI RO sau GB
    • Extras de Carte Funciară
    • Declarație Beneficiar Real
    • Certificat Constatator Persoană Fizică
    • Certificat Constatator cu Istoric
  • Case de Marcat
    cantar electronic

    Case de Marcat

    În preț sunt incluse fiscalizarea, instruirea, dosarul ANAF, cărțile speciale și introducerea codurilor.

    cantar electronic

    Cantare Electronice

    Cântare omologate, cu verificare metrologică valabilă 1 an inclusă în preț.

    cititor cod bare

    Cititoare cod Bare

    Cititoare de coduri de bare compatibile cu casele de marcat, disponibile cu conexiune USB sau wireless.

    sertar bani

    Sertare Case de Marcat

    Sertare pentru bani compatibile și conectabile la casele de marcat.

    • Case de Marcat
    • Cântare Electronice
    • Cititoare Coduri Bare
    • Sertare pentru Bani

Articole de Blog Dianex.Ro – Cazuri practice, Noutăți și Sfaturi

By Dianex

informatii firma
  • e-Factura

    Cine este obligat să gestioneze sistemul e-Factura: Contabilul sau Administratorul?

    Odată cu implementarea sistemului e-Factura în România, multe firme se întreabă cine este responsabil pentru gestionarea acestuia: contabilul sau administratorul firmei? ⚖️  În acest [...]

  • freepik temporary suspension of the companys activity 20240920092405swWo e1726825939918

    Obligațiile firmei după suspendare și activitățile permise în această perioadă

    Suspendarea activității firmei poate fi o soluție temporară în cazul în care activitatea economică nu mai este viabilă pentru o anumită perioadă de timp. [...]

  • freepik export 20240911111438Hw9T

    Ghid complet pentru persoanele fizice care închiriază imobile către entități economice

    Acest ghid este destinat persoanelor fizice care închiriază sau subînchiriază imobile din patrimoniul personal către entități economice (cum ar fi SRL, SNC, PFA, I.I., CMI, [...]

  • Ordin de Deplasare

    Reglementări Ordin de Deplasare conform O.M.F.P. nr. 2634/2015: Importanța și Utilizarea lui în Contabilitate

    Conform Ordinului Ministerului Finanțelor Publice (O.M.F.P.) nr. 2634 din 5 noiembrie 2015, utilizarea formularelor specifice pentru deplasări este obligatorie pentru toate entitățile juridice din România [...]

  • Semnătura electronică calificată

    Obligația deținerii semnăturii electronice calificate în România

    În contextul actual al digitalizării, utilizarea semnăturii electronice a devenit esențială pentru o varietate largă de activități și documente. În România, semnătura electronică calificată [...]

  • Deductibilitatea Cheltuielilor Auto

    Ghid pentru Deductibilitatea Cheltuielilor Auto: Reguli și Condiții pentru Respectarea Legislației Fiscale

    Deductibilitatea Cheltuielilor Auto A)  Autoturisme Folosite Parțial pentru Activitatea Firmei: Autoturism utilizat în baza unui contract de comodat Autoturism deținut de firmă [...]

Inapoi234Inainte
  • Contabilitate
  • Consultanță în Afaceri
  • Resurse Umane, Salarizare
  • Case de Marcat
  • Răspunsuri de la Specialiști
  • Popular
  • pfa
    Totul despre P.F.A. – Particularități, Legislație, Obligații și Contabilitate în 2025
    15 martie 2024
  • Casa de Marcat Daisy Compact M
    Casa de Marcat Daisy Compact M – Mod Utilizare, Manual și Tutorial video
    21 aprilie 2019
  • Contul Unic IBAN Persoane Fizice
    Contul Unic IBAN Persoane Fizice pentru plată: Impozit Venit, Contribuții Sănătate și Pensie – actualizat an 2025
    24 septembrie 2020
  • Casa de Marcat Daisy Expert SX
    Casa de Marcat Daisy Expert SX – Mod Utilizare și manual
    21 aprilie 2019
  • casa de marcat tremol m20
    Casa de Marcat Tremol M20 – Mod Utilizare și manual
    28 iunie 2019

Fii la curent cu tot ce este important pentru afacerea ta.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Ce subiecte vă interesează? *
Loading
50.000+ Firme în portofoliu
20+ Ani Experiență din 2005
100% Online Fără deplasări
Garanție 100% Satisfacție garantată
Dianex - Servicii contabilitate și înființări firme

Inspirăm antreprenorii prin servicii complete de business, cu pasiune pentru excelență și rezultate reale.

★★★★★ 4.8/5 pe Google

Servicii

  • Înființări Firmă
  • Înființare SRL
  • Înființare PFA
  • Servicii Contabilitate
  • Servicii HR & Salarizare
  • Modificări ONRC
  • Case de Marcat

Resurse

  • Blog
  • Coduri CAENUtil
  • Calculator Taxe
  • Întrebări Frecvente
  • Ghid Înființare Firmă
  • Legislație Utilă

Companie

  • Despre Noi
  • Echipa
  • Recenzii Clienți
  • Parteneri
  • Contact
  • Cariere

Contact

0344 807 370 Luni - Vineri: 8:00 - 17:00
contact@dianex.ro
Ploiești, Prahova Servicii 100% online în toată România
Autorizații Oficiale
  • CECCAR - Expert Contabil Autorizat
  • CCF - Consultant Fiscal Autorizat
  • ONRC - Certificat 110910 / 27.12.2022
  • ITM - Servicii SSM
  • MFP - Case de Marcat
Plăți acceptate:
Plată cu Stripe
Plată cu Visa
Plată cu Mastercard
© 2025 Dianex Serv SRL. Toate drepturile rezervate. CUI RO17765628 | Nr. ONRC J29/1492/2005 | Capital social 15.000 lei
Termeni și Condiții | Cookies | GDPR | Protecția Consumatorilor
ANPC - Soluționarea Alternativă a Litigiilor SOL - Soluționarea Online a Litigiilor
Page load link
Dianex
Gestionează consimțământul

Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitiv. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne va permite să procesăm date precum comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Neconsimțământul sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.

Funcționale Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul sunt strict necesare în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu solicitat în mod explicit de către abonat sau utilizator, sau în scopul exclusiv de a efectua transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul sunt necesare în scopul legitim de stocare a preferințelor care nu sunt solicitate de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul sunt necesare pentru a crea profiluri de utilizator pentru a trimite publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
  • Gestionează opțiunile
  • Gestionează serviciile
  • Gestionează {vendor_count} furnizori
  • Citește mai multe despre aceste scopuri
Vizualizează preferințele
  • {title}
  • {title}
  • {title}
Go to Top