Înființare SRL – Societate cu Răspundere Limitată

Indiferent de județul în care vă aflați, procesul de înființare este 100% online

100% Online în toate județele

Ne ocupăm de completarea tuturor documentelor necesare, astfel încât să puteți începe activitatea fără stres și complicații.

Ne ocupăm de completarea tuturor documentelor necesare.

Totul pentru firma dvs. Consultanță inițială SRL    👍    Deschidere SRL    👍    Semnătură Electronică Calificată    👍    Consultanță după înființare    👍    Contabilitate Autorizată CECCAR    👍    Platforma Online    👍    Program de Facturare Gratuit integrat cu E-factura    👍    Case de Marcat    |||   Totul pentru firma dvs. Consultanță inițială SRL    👍    Deschidere SRL    👍    Semnătură Electronică Calificată    👍    Consultanță după înființare    👍    Contabilitate Autorizată CECCAR    👍    Platforma Online    👍    Program de Facturare Gratuit integrat cu E-factura    👍    Case de Marcat    |||   
Totul pentru firma dvs. Consultanță inițială SRL    👍    Deschidere SRL    👍    Consultanță după înființare    👍    Contabilitate Autorizată CECCAR    👍    Platforma Online    👍    Program de Facturare Gratuit integrat cu E-factura    👍    Case de Marcat    |||   Totul pentru firma dvs. Consultanță inițială SRL    👍    Deschidere SRL    👍    Consultanță după înființare    👍    Contabilitate Autorizată CECCAR    👍    Platforma Online    👍    Program de Facturare Gratuit integrat cu E-factura    👍    Case de Marcat    |||   
  • Completează formularul de comandă cu datele tale de contact și oferă-ne câteva informații necesare.
    Dacă preferi, putem completa noi acest formular pentru tine.

  • Documentele sunt pregătite cu profesionalism de consultanți experimentați.

  • Semnează documentele necesare direct pe platforma dianex.ro, simplu și rapid, fără a fi nevoie să te deplasezi.

  • Ne ocupăm de depunerea dosarului în format electronic la Registrul Comerțului, indiferent de județul în care te afli, pentru a asigura o procesare cât mai rapidă.

  • Îți garantăm returnarea integrală a banilor dacă nu ești mulțumit de colaborarea cu noi. În cazul oricărei nemulțumiri, suma plătită îți va fi restituită integral, fără costuri suplimentare sau penalități.

Înființare PFA

Înființare SRL

590 Lei

+ 135 Lei taxă ONRC
+ 59 lei dacă nu aveți semnătură electronică

Asociați persoane fizice cetățeni români
Suport telefonic, chat și pe email

Beneficii incluse în preț

  • Primești o semnătură electronică calificată în cloud, GRATUIT, pentru 12 luni.

  • Îți completăm formularul de comandă și toate documentele (comodat, declarații, cerere înregistrare, act constitutiv, etc).

  • Dianex alege codurile CAEN și face rezervarea denumirii SRL-ului.

  • Vom depune dosarul la Registrul Comerțului în toate județele.

Suntem alături de dvs. și după inființare

  • Vei primi un ghid complet cu toate obligațiile ulterioare deschiderii SRL – ului.

  • Vom asigura consultanță timp de 10 zile ulterior înființării.

Contabilitate cu toate serviciile incluse:


✅  Suntem autorizați și echipați pentru contabilitate 100% online. Vezi prețurile de conta. Prima lună este GRATUITĂ.
✅  Aplicație facturare integrată e-Factura.
✅  Înregistrare SPV pe CUI.
✅  Acceptăm toate erorile noastre și ne asumăm pe deplin consecințele, inclusiv amenzile, rezultate din acțiunile noastre greșite.
✅  Completerea registrelor, declarațiilor contabile, bilanțurilor anuale.
✅  Alerte pe email și SMS cu situația contabilă a firmei.


  • Cărțile de identitate a asociaților și administratorilor;
  • Copie documente de proprietate pentru imobilul în care se stabilește sediul social al firmei (act de proprietate, certificat de moștenitor, adeverință de la Primărie, Extras de Carte Funciară, etc.), împreună cu datele de identificare ale proprietarilor. Cu ajutorul dovezii proprietății întocmim contractul de comodat sau de închiriere pentru sediul social. O firmă trebuie să aibă un sediul social în România.
  • Accept asociație proprietari (îl primești de la noi completat), în cazul în care SRL-ul își stabilește sediul la bloc și desfașoară activități la sediu. Pentru cei care nu desfasoară activități la sediu nu va trebui să obțină acceptul de la asociație;

Dosarele sunt, de regulă, soluționate în 3-5 zile lucrătoare de la depunerea la ONRC, dacă portalul funcționează normal. Problemele platformei ONRC pot cauza întârzieri, fără a putea estima un termen exact pentru rezolvare și eliberare.

Dacă ai datorii către entități private (de exemplu, bănci, firme sau alte organizații), ori către bugetul local (cum ar fi amenzi neachitate sau impozite locale restante), acest lucru nu te împiedică să înființezi un SRL. Firma este considerată o entitate juridică distinctă, iar răspunderea ta personală nu se extinde asupra obligațiilor financiare ale societății. Totuși, este important să-ți gestionezi situația datoriilor personale pentru a evita eventuale dificultăți financiare care ar putea afecta indirect activitatea firmei.

Dacă ai fost titular al unui PFA (Persoană Fizică Autorizată) sau al unei Întreprinderi Individuale (I.I.), ori dacă ai fost asociat sau administrator la un SRL care are datorii, declarații financiare nedepuse (cum ar fi bilanțuri anuale) sau alte obligații fiscale neîndeplinite, nu vei putea înregistra o nouă firmă sau un PFA la ONRC. Motivul este acela că vei figura în cazierul fiscal, ceea ce reprezintă un impediment legal pentru înființarea unei noi entități.

Dacă figurezi cu cazier judiciar care menționează o interdicție de a desfășura activități economice, acest lucru te împiedică legal să înființezi o nouă firmă. Interdicția respectivă, specificată în cazierul judiciar, reprezintă o limitare impusă de instanță sau de alte autorități competente și este obligatorie până la expirarea termenului stabilit sau până la ridicarea acesteia.

Capitalul social reprezintă contribuția financiară a asociaților la SRL. Suma minimă este 1 leu / asociat, care se depune într-un cont bancar deschis pe numele firmei sau în caseria SRL-ului .

Da, fiecare SRL trebuie să aibă un sediu social declarat. Acesta poate fi într-un apartament, o casă sau un spațiu de birouri. Este necesar un document care să dovedească dreptul de folosință (contract de închiriere sau de comodat).

Da, poți stabili sediul social acasă, cu condiția să obții acordul vecinilor (în cazul unui apartament) și să închei un contract de comodat sau de închiriere.

Calculator Taxe SRL și PFA pentru anul 2025.

Află ce taxe plătești și cu câți bani rămâi.

O persoană fizică poate avea calitatea de asociat unic la mai multe SRL-uri indiferent de natura obiectului de activitate a firmei. Un SRL poate avea între 1 și 50 de asociați.

Un SRL poate avea un număr nelimitat de salariați. Asociații firmei pot avea calitatea de salariați la propriul SRL chiar și în cazul asociatului unic.

Spre deosebire de persoana fizică autorizată, radierea unui SRL este destul de costisitoare și de lungă durată. Procedura de radiere are 2 etape:

  • dizolvarea
  • radierea la minim 40 de zile de la prima etapă a dizolvării

Citește analiza noastră privind avantajele și dezavantajele fiecărui tip de firmă. PFA sau SRL. Cum este mai convenabil?

alegere contabilitate pfa
Suntem la dispoziția voastră:

Deschis: Luni-Vineri 08.00 – 17.00
Închis: Sâmbătă, Duminică și sărbători legale

Vrei să discutăm?

Ai întrebări despre actele necesare sau pașii de urmat?
Sună! 0748 029 745
WhatsApp: 0748 029 745
Email: contact@dianex.ro

Discută cu un consultant Dianex.

Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a discuta în detaliu cerințele dvs. de afaceri. Luăm decizii împreună pentru a ajuta începeți afacerea potrivită.

Hai să punem bazele ideii tale împreună și vei atinge potențialul maxim al viitoarei afaceri!

Pentru că înființarea unui SRL nu înseamnă doar completarea unor formulare, dacă ești clientul nostru:

  • nu trebuie să pierzi timp cu completarea de formulare si deplasări. La Dianex toate documentele necesare activitatii economice vor fi analizate și procesate de un specialist.

  • vei avea un consultant cu experiență, dedicat pe tot parcursul de înființare și ulterior înființării.

  • îți explicăm diferența dintre sistem de impozitare pe venit (microintreprindere) si impozitul pe profit;

  • îți explicăm ce condiții trebuie sa îndeplinești pentru a efectua operațiuni intracomunitare;

  • îți explicăm avantajele și dezavantajele înregistrării în scopuri de TVA în România;

  • descriem succint ce obligații contabile vei avea odată cu înregistrarea SRL-ului la Registrul Comertului (ONRC) ;

  • vom alege codurile CAEN și vom prezenta autorizațiile, avizele, acordurile și certificatele necesare funcționării activității în cadrul Societății cu Răspundere Limitată;

  • vom furniza lista cu ce registre și documente sunt obligatorii pentru contabilitate și funcționare;

Dianex nu folosește aplicații automate de completare a formularelor (de genul: “Ai actele SRL-ului pe loc“), unde fiecare utilizator completează foarte multe formularele după cunoștințele sale.

La Dianex, toate formularele și actele sunt completate de consultanți cu experiență.

Există mai multe motive pentru care ar trebui să optați pentru a înființa un S.R.L. folosind platforma noastră.

  1. Eficiența

    este cheia când vine vorba de procesul de înregistrare. Am simplificat și îmbunătățit procesul pentru a ne asigura că configurarea firmei este rapidă și simplă așa cum nu a fost niciodată. Procedând astfel, minimizăm timpul și efortul necesar, permițându-vă să vă concentrați pe dezvoltarea afacerii dvs. Fiți siguri că ne vom ocupa de toate formalitățile necesare, lăsându-vă liber să vă concentrați pe dezvoltar

  2. Echipa noastră de profesioniști

    în domeniul juridic și contabil vă va oferi consultanță înființare firmă completă pe parcursul întregului proces de înregistrare a afacerii dumneavoastră. Aceștia vă vor oferi îndrumări de specialitate, asigurându-vă că sunteți bine informat pentru a lua decizii în cunoștință de cauză, care se aliniază cu cel mai bun interes al afacerii dvs.

  3. Platforma noastră

    oferă informații complete cu privire la costurile asociate cu înființarea unei societăți cu răspundere limitată, asigurând transparență și claritate. Prioritizează deschiderea, asigurându-ne că nu există taxe ascunse, permițându-vă să vă planificați cu încredere bugetul.

  4. Expertiză și Experiență:

    Echipa noastră de specialiști în domeniul juridic și fiscal are o vastă experiență în înființarea SRL-urilor și îți va oferi consultanță pe tot parcursul procesului. Ne asigurăm că fiecare etapă este tratată cu profesionalism și că vei primi toate informațiile de care ai nevoie pentru a lua decizii înțelepte.

  5. Proces Simplificat:

    Înființarea unei firme S.R.L. poate părea un proces complex și birocratic, dar cu ajutorul nostru, te vei bucura de un proces simplificat și eficient. Vom lua asupra noastră responsabilitatea de a completa și depune toate documentele necesare, astfel încât tu să te concentrezi pe planificarea și dezvoltarea afacerii tale. În cazul specimenului de semnătură și a declarației pe propria răspundere dată de administratori, obligația pentru aceste documente a fost anulată.

  6. Asistență Personalizată:

    Fie că ești la început de drum în antreprenoriat sau ai experiență în domeniu, echipa noastră îți va oferi o asistență personalizată, adaptată nevoilor și obiectivelor tale specifice pentru autorizarea activităților. Vom analiza împreună situația ta și vom identifica cele mai bune soluții pentru succesul afacerii tale.

  7. Transparent și Accesibil:

    Costurile de înființare vor fi clare și transparente încă de la început. Vom fi transparenți cu privire la orice cost suplimentar și îți vom pune la dispoziție toate detaliile necesare pentru a lua o decizie informată.

Optați pentru Serviciul de înființare online societatea cu raspundere limitata SRL , deoarece dianex.ro, își propune să vă fluidizeze călătoria către succes în domeniul antreprenoriatului. Fiți siguri că echipa noastră dedicată vă va oferi asistența esențială pe parcursul întregului proces de înființare a SRL-ului dumneavoastră online.