Schimbare Sediu Profesional – Niciodata mai simplu!

Servicii de schimbare sediu profesional la ONRC online in toate judetele tarii. Pentru clientii din judetul Prahova va stam la dispozitie si la sediul nostru din Ploiesti str. Plugarilor nr.2-4, pentru consultanta si servicii complete de afaceri.

Dvs. nu trebuie sa completati nimic! Noi completam toate documentele!

infiintare pfa

Nu aveti timp pentru drumuri la Registrul Comertului? Nici o problema, ne ocupam noi indiferent de judetul in care va aflati.

Comanda online

Schimbare Sediu Profesional - in acelasi judet

149Lei
Economic
  • Consultanta initiala – explicam obligatiile, documentele necesare si conditiile de indeplinit
  • Completam toate documentele necesare pentru depunerea la O.N.R.C.
  • Va explicam toata procedura pentru intocmirea si depunerea dosarului la O.N.R.C.
  • Monitorizarea dosarului pana la ridicarea actelor de la O.N.R.C
  • Specimenul de semnatura il veti da GRATUIT in fata functionarilor O.N.R.C.

Schimbare Sediu Profesional - in alt judet

249Lei
Economic
  • Consultanta initiala – explicam obligatiile, documentele necesare si conditiile de indeplinit
  • Completam toate documentele necesare pentru depunerea la ONRC
  • Intocmirea si depunerea dosarului este asigurata de consultantii Dianex.
  • Monitorizarea dosarului pana la ridicarea actelor de la O.N.R.C
  • 50 lei (aproximativ) – Specimen de Semnatura la notar.

Schimbare Sediu Profesional - in acelasi judet

600
Complet

Schimbare Sediu Profesional - in alt judet

650
Complet
Comanda online!

Alatura-te celor 8,000+ Clienti Multumiti!

Solicitare Schimbare Sediu Profesional

Completeaza formularul si in maxim 5 minute vei primi toate informatiile necesare!

=

Particularitati Schimbare Sediu Profesional

  • Carte identitate pentru persoana care constituie un PFA;
  • Documente sediu (copie act proprietate, certificat mostenitor, adeverinta de la Primarie, etc);
  • Accept asociatie pentru cei care stabilesc sediul la bloc;
  • Dovada calificare (daca este cazul).
  • Intocmirea documentelor necesare la infiintarea P.F.A. si expedierea lor prin email – 5 minute dupa primirea tuturor informatiilor si obtinerea rezervarii de firma;
  • De la depunerea actelor la ONRC, daca nu sunt amanari, PFA-ul se inregistreaza in maxim 3 zile lucratoare;

Denumirea unui P.F.A. este formată din numele și prenumele titularului sau din numele, inițiala tatalui si prenumele titularului, la care se adaugă sintagma “Persoană Fizică Autorizată”.

Spre exemplu, un P.F.A. se poate numi:
– Ionescu Cristian Persoană Fizică Autorizată
– Ionescu I Cristian Persoană Fizică Autorizată presupunând în acest caz că inițiala prenumelui tatălui este I.

Un P.F.A. poate desfasura maxim 5 activitati economice (coduri CAEN). De exemplu 4711 - Comert cu amanuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominanta de produse alimentare, bauturi si tutun reprezinta o activitate economica.

Un P.F.A. poate avea maxim 3 salariati. Titularul P.F.A. nu se poate angaja pe el insusi la P.F.A.-ul sau. Titularul P.F.A. poate avea calitatea de salariat la o alta firma sau un alt P.F.A.

Un P.F.A se poate radia la cerere sau in caz de deces al titularului. In cazul decesului titularului, activitatea P.F.A.-ului nu poate fi continuata de mostenitorii acestuia.

Servicii pentru Schimbare Sediu Profesional