Nexus Restaurant ofera solutii complete de management pentru: restaurant a la carte, comenzi & livrari catering, linie servire catering/fast-food/bar si gelaterie.

Cresteti operativitatea angajatilor

  • Preluarea si gestionare comenzi la sectii (bucatarie, bar, pizzerie, etc) cu ajutorul imprimantelor departamentale si/sau mai eficient cu ajutorul unui POS specializat.
  • Posibilitatea modificarii modului de preparare a produselor in momentul preluarii comenzii de la client.
  • Posibilitatea modificarii retetei in momentul preluarii comenzii de la client.
  • Transferul de produse intre Notele de plata cu confirmarea ospatarilor implicati.
  • Transferul Notelor de plata intre ospatari (la predarea turei) cu confirmarea ospatarilor implicati.
  • Gestionarea rezervarilor pentru mese, saloane sau intreg restaurantul.
  • Preluare, raportare si avertizare.

Gestionati eficient materiile prime

  • Stocurile de marfuri si materii prime pot fi gestionate automat pe baza retetelor.
  • Asistent pentru solutionarea automata a lipsei de stocuri de materii prime – aferente retetelor produselor vandute.
  • Avertizari pentru expirarea produselor si pentru scaderea stocului sub pragul minim.
  • Solutie de inventariere rapida.
  • Rapoarte pentru contabilitatea primara: NIR, Fisa de Magazie, Consumuri, …etc.
  • Rapoarte pentru evidenta stocurilor: fisa de magazie, fisa de magazie globala, fisa de centralizata, balanta, inventar, registrul stocurilor, expirare produse, necesar aprovizionare.

Organizati in detaliu activitatea

  • Amenajare restaurant: pozitionare si selectie diverse modele de mese.
  • Gestionarea meniurilor pentru ofertare/contractare evenimente (mese festive, reuniuni, …etc)
  • Configurare meniu de produse (discounturi, dimensiuni si culori butoane).
  • Roluri prestabilite pentru utilizatori: ospatari, sefi de sala sau restaurant, bucatari, …etc.

Fidelizare clienti

  • Identificarea clientilor dupa cardul de fidelitate (bronze, silver, gold, platinum) si oferirea de discounturi diferentiate pe clase de produse si pe tipul de card.
  • Configurator de promotii, care utilizeaza cele mai populare practici de marketing (de ex.: 2 la pret de 1, la 2 cumparate un alt produs cadou, …etc).
  • Discounturi de tip Happy Hour oferit pe clase de produse.
  • Discounturi de tip Meniu Complet oferit pe grupe selectate de produse.
  • Discount liber oferit de ospatar pe produs sau pe nota de plata.

Solutie fiscala

  • Tiparire Bonuri Fiscale pe diverse tipuri de case de marcat (in regim imprimanta fiscala).
  • Tiparire Note de Plata si Comenzi pe diverse tipuri de imprimante departamentale.
  • Crearea si tiparirea de Facturi in baza Bonului Fiscal (inclusiv suport pentru declaratiile 392 si 394).
  • Plata cu tichete valorice/vouchere si evidenta acestora pe tipuri valorice.
  • Posibilitatea inchiderii Notelor de Plata prin transfer catre protocol sau catre un contract (PrePay sau PostPay).
  • In cazul utilizari solutiei integrate Nexus Hotel, se ofera posibilitatea transferului platilor catre clientii camerelor de hotel.
  • Posibilitatea lucrului in mod nefiscal. Acest mod de lucru este util, de exemplu, in cazul in care se testeaza functionarea softului.

Controlati activitatea curenta

  • Monitorizarea restaurantului in timp real cu ajutorul interfetei de vanzari – timpi de asteptare, vanzari pe mese, note deschise/inchise/la plata.
  • Rapoarte detaliate de vanzari, consumuri, statistici, necesar aprovizionare, rezervari, …etc. cu posibilitatea de export in cele mai populare formate: Word, Excel, PDF, …etc.
  • Rapoarte de operare a utilizatorilor pentru urmarirea activitatii acestora.
  • Rapoarte de analiza legate de statistica vanzarilor (nr. clienti, profit, …etc).
  • Anulare si retur produse cu confirmarea sefului de salon sau restaurant.
  • Monitorizarea restaurantului prin LOG-uri (istoric) de operare grupate de utilizatori si operatii efectuate de acestia (stergeri, anulari, …etc).
  • Nexus Restaurant are capacitatea gestionarii centralizate a unei retele sau a unui complex de restaurante.
  • Generarea automata de articole contabile pentru inregistrarea cumpararilor si vanzarilor.
  • Evidenta soldurilor la furnizori si a fiselor de furnizori.
  • Registrul de Casa, Jurnal Banca, Compensari, …etc.
  • Siguranta si securitatea datelor oferita de unul din cele mai performante servere de baze de date existente.
  • Posibilitatea de lucru cu serverul de date aflat la distanta printr-o conexiune la internet.

Aplicatie indispensabila utilizarii licentei de POS, unde se pot configura liste de preturi si articolele pentru vanzare.

  • Managment preturi vanzare (liste de preturi cu diverse grupari, discounturi);
  • Promotii;
  • Definire gestiuni;
  • Definire produse;
  • Definire formulare fiscale (facturi, chitante, etc)
  • Configurare Clienti
  • Configurare Centre Profit

Destinata unitatilor care doresc introducerea receptiilor,r evidenta numerarului din unitate (registru de casa), introducerea si gestionarea consumului in baza retetelor predefinite.

In afara functiilor de la FreeBackOffice mai regasim:

  • Casa in Lei;
  • Facturi furnizori si Receptii;
  • Transfer intre gestiuni;
  • Bon Consum materii prime si materiale;
  • Retete restaurant;
  • Meniuri;
  • Cereri rezervari;
  • Bucatarie;
  • Comenzi online;
  • Contracte si comenzi catering;
  • PV diferent inventar;
  • Inventar;
  • PV modificare pret;
  • Evidenta stocuri marfa cu ridicata, materii prime si produse finite;
  • Raport de gestiune;
  • Gestionarea Cantarelor;
  • Info coduri Retail;
  • Declaratia 394;

Beneficiati de o gama extinsa de functionalitati Rezervari si comenzi Catering direct de pe site-ul dvs.

  • Preluarea comenzilor direct de la masa cu ajutorul dispozitivelor mobile (Tablet PC/PDA/PALM/Telefon)
  • Solutie mobila, cu Tablet PC, pentru comanda produselor la masa direct de catre clienti.
  • Rapoarte On-Line pe telefonul dvs. sau pe un alt dispozitiv mobil conectat la internet {/sliders}