Reluare Activitate Firmă SRL

100% Online în toate județele

Completăm Toate Documentele

  • Completezi formularul de comandă cu datele de contact și furnizezi câteva informații.

  • Toate documentele sunt completate de consultanți cu experiență.

  • Semnezi documentele direct în platforma dianex.ro (nu ai nevoie de semnătură electronică). Depunem dosarul online la Registrul Comerțului din toate județele.

  • În 2 – 3 zile lucrătoare mențiunea este înregistrată. Vei primi rezoluția pentru modificare împreună cu actele mențiunii prin email, semnate electronic de funcționarii de la Registrul Comerțului conform legii 265/2022.

  • Asigurăm consultanță ulterior reluării activității.

Ești interesat de reluare activitate pentru PFA sau I.I? Comandă aici

Reluare Activitate SRL – Economic

349 Lei

(+ 128 lei Taxă ONRC)

Clientul depune documentația la ONRC prin intermediul email-ului.

Suport telefonic, chat și pe email

Beneficii incluse în preț
  • Îți completăm formularul de comandă și toate documentele.

  • Clientul va depune dosarul la Registrul Comerțului. Îți explicăm pașii.

  • Clientul va monitoriza online soluționarea dosarului de către funcționarii ONRC.

Suntem alături de dvs.
  • Vom asigura consultanță timp de 10 zile ulterior reluării activității.

Most Popular

Reluare Activitate SRL – Complet

450 Lei

(+ 128 lei Taxă ONRC)

Consultanții Dianex depun documentația la ONRC

Suport telefonic, chat și pe email

Beneficii incluse în preț
  • Îți completăm formularul de comandă și toate documentele.

  • Vom depune dosarul la Registrul Comerțului în toate județele.

  • Avocatul nostru te va reprezenta, pentru orice problemă legată de dosar, în fața funcționarilor ONRC.

Suntem alături de dvs.
  • Vom asigura consultanță timp de 10 zile ulterior reluării activității.

Obligații ulterioare reluare activitate firma

In cazul in care, in perioada de suspendare a firmei, entitatea a beneficiat de regimul de declarare derogatoriu, dupa finalizarea procedurilor la O.R.C., trebuie depusa la Administratia Financiara o declaratie privind reluarea activitatii, însoțită de încheierea judecatorului delegat (a directorului O.R.C. prin care s-a admis reluarea activității.

Din punct de vedere al codului TVA – se va depune o nouă cerere pentru obținerea codului de TVA

Servicii reluare activitate firmă online în toate județele țării. Completează formularul, atașează documentele necesare și noi vom întocmi și depune dosarul la Registrul Comerțului.

Vom asigura consultanța în perioada preliminară, dar și după reactivarea la Registrul Comerțului.

După reluarea activității, se poate opta pentru suspendarea activității firmei sau se poate prelungi suspendarea activității pentru încă o perioadă de 3 ani.

alegere contabilitate pfa
Suntem la dispoziția voastră:

Deschis: Luni-Vineri 08.00 – 17.00
Închis: Sâmbătă, Duminică și sărbători legale

Vrei să discutăm?

Ai întrebări despre actele necesare sau pașii de urmat?
Sună! 0729 812 125
WhatsApp: 0729 812 125
Email: contact@dianex.ro

Discută cu un consultant Dianex.

Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a discuta în detaliu cerințele dvs. privind reluarea activității. Luăm decizii împreună pentru a ajuta  faceți alegerea potrivită.

Detalii reluare activitate firma

In situatia in care firma a suspendat activitatea pentru o perioada limitata de timp, va trebui ca la expirarea termenului declarat de inactivitate temporara sa reia activitatea prin inscrierea unei mentiuni la Registrul Comertului.

Conform legii, perioada maxima de suspendare este de trei ani, iar dupa acest termen firma trebuie sa reia activitatea sau aceasta urmeaza a fi radiata din Registrul Comertului.

Reluarea activitatii dupa suspendare poate fi facuta oricand pana la termenul care a fost declarat la momentul cand s-a intrat in inactivitate temporara. Astfel, cu toate ca legea nu prevede expres, in practica s-a stabilit ca perioada minima pentru mentinerea starii de intrerupere temporara a activitatii este cuprinsa intre o luna si trei luni.

In ceea ce priveste procedura de reluare a activitatii, reprezentantii societatii aflate in inactivitate temporara se vor adresa Oficiului Registrului Comertului in raza caruia firma isi aceasta are sediul, pentru inregistrarea hotararii sau deciziei de reluare a activitatii si ulterior Administratiei Financiare competente, din raza teritoriala unde isi desfasoara activitatea.