infiintare i.f.

Poate infiinta o intreprindere familiala o persoana desemnata ca Reprezentant impreuna cu membrii de familie si afini pana la gradul al 4-lea in varsta de minim 16 ani. Asiguram intocmirea dosarului si depunerea acestuia pentru Infiintare Intreprindere Familiala (I.F.) in toate judetele tarii. Pentru clientii din judetul Prahova va stam la dispozitie si la sediul nostru din Ploiesti str. Plugarilor Nr. 2-4.

Consultanta + Intocmirea completa a dosarului si depunerea la ONRC

Comision Dianex + Taxe – 400 lei (reprezinta costul complet pentru infiintarea de I.F.).

In pret sunt incluse:

  • Rezervare nume I.F.;
  • Cosultanta privind documentele si pasii Infiintare I.F.;
  • Tehnoredactare: acte folosinta sediu si puncte lucru, declaratii si cereri;
  • Autorizare activitati la sediu, puncte de lucru si la terti (la ONRC);
  • Ce obligatii ulterioare aveti;
  • Alegerea corecta a codurilor CAEN pentru activitatile desfasurate;
  • Completarea declaratiilor model 1, 2 sau 3;
  • Taxe ONRC si reprezentare.
  • Intocmirea dosarului si depunerea la ONRC din toate judetele;

In pret NU sunt incluse:

  • Specimenul de Semnatura – aproximativ 35 lei

Pe scurt, dvs trebuie sa aduceti:

  1. actele de identitate pentru membrii I.F.-ului;
  2. copie dupa actul de proprietate pentru imobilul unde se stabileste sediul profesional;
  3. copie dupa actele de identitate ale proprietarilor imobilului pentru intocmirea contractului de folosinta pentru sediu profesional;
  4. copie diploma calificare (daca este cazul);

De restul ne ocupam noi!

Detaliere acte necesare:

  1. Acte identitate pentru membrii;
  2. Act folosinta pentru sediul profesional (copie) – Dianex asigura un model standard;
    1. contractul de inchiriere cu o persoana fizica (trebuie inregistrat la Administratia Financiara) – copie;
    2. contractul de inchiriere cu o persoana juridica (NU trebuie inregistrat la Administratia Financiara) – copie
    3. contractul de comodat cu o persoana fizica ( NU trebuie inregistrat la Administratia Financiara) – original;
    4. contractul de comodat cu o persoana juridica (NU trebuie inregistrat la Administratia Financiara) – original;
    5. daca sediul social se afla in Oras sau in Municipiu trebuie copie dupa actul de proprietate pentru sediul social – copie
    6. daca sediul social se afla in Comune sau Sate trebuie obtinuta, de catre proprietarul imobilului, o adeverinta de la Primarie din care sa reiasa ca imobilul respectiv este inscris in evidentele fiscale ale Primariei;
  3. Act folosinta pentru punct de lucru – daca este cazul  (copie) – Dianex asigura un model standard;
    1. contractul de inchiriere cu o persoana fizica (trebuie inregistrat la Administratia Financiara) – copie;
    2. contractul de inchiriere cu o persoana juridica (NU trebuie inregistrat la Administratia Financiara) – copie
    3. contractul de comodat cu o persoana fizica ( NU trebuie inregistrat la Administratia Financiara) – original;
    4. contractul de comodat cu o persoana juridica (NU trebuie inregistrat la Administratia Financiara) – original;
    5. daca sediul social se afla in Oras sau in Municipiu trebuie copie dupa actul de proprietate pentru sediul social – copie
    6. daca sediul social se afla in Comune sau Sate trebuie obtinuta, de catre proprietarul imobilului, o adeverinta de la Primarie din care sa reiasa ca imobilul respectiv este inscris in evidentele fiscale ale Primariei;
  4. Accept Asociatie de Proprietari/Locatari, in cazul in care sediul social sau punctul de lucru, se afla intr-o cladire cu mai multe apartamente (descarca formular)
  5. Acte identitate pentru Membrii (C.I., B.I.);
  6. Specimenul de semnătură al reprezentantului întreprinderii familiale – (original) – se semneaza in fata Notarului sau a Functionarilor de la ONRC;
  7. Acordul de constituire încheiat de membrii familiei – (original) – se semneaza in fata Notarului sau a Functionarilor de la ONRC;
  8. Procura specială pentru reprezentantul întreprinderii familiale desemnat prin acordul de constituire – (original)
  9. Adeverinta de la Primarie pentru sediul profesional (in situatia in care sediul profesional nu se afla in Ploiesti) – model adeverinta;
  10. Diploma Curs Lucrator Comercial – pentru desfasurarea activitatilor de vanzare produse alimentare;
  11. Diploma calificare – pentru anumite activitati (frizerie, coafura, etc);

CONTACT INFIINTARE I.F.

Telefon/Fax:
0344 807 370 interior 1
Mobil: 0748 033-068
Email: onrc@dianex.ro

Programeaza-ti o intalnire la sediul nostru!

Trimite

Pasi infiintare I.F.

Stabilirea datelor initiale

  • Stabilirea denumiri
  • Alegerea activitatii principale
  • Stabilirea sediului profesional, etc.

Rezervarea firmei

Vom face rezervarea denumirii firmei pe loc, in prezenta Dvs!. Denumirea trebuie sa contina numele titularului.

Intocmire documente pentru Notar

Dupa obtinerea rezervarii pentru denumirea firmei, vom intocmi un dosar pentru Notar. Acolo se va da specimenul de semnatura.

Semnarea declaratiilor in fata avocatului

Semnarea declaratiilor de autorizare se va face in fata avocatului, la sediul Dianex.

Intocmire si depunere dosar la ONRC

Dupa ce intram in posesia documentelor de la Notar si documentele solicitate, vom intocmi dosarul necesar si-l vom depune la ONRC.

Ridicare documente firma

Felicitari! Aveti firma dorita!

Cerere infiintare I.F.