Este o solutie ERP modulara care integreaza si conecteaza procesele economice ale unei organizatii si promoveaza o organizare eficienta a resurselor. Se adreseaza atat agentilor economici, cat si institutiilor bugetare.

  • Este folosit cu succes de organizatii care au ca profil de activitate: Servicii, Productie, HoReCa, Turism, Comert, Distributie, Constructii, Instalatii, Primarii, Scoli si nu in ultimul rand este folosit de firme si persoane care ofera la randul lor servicii complexe si complete de contabilitate si audit.

ERP (Enteprise Resource Planning) este o solutie software multi-modulara din seria aplicatiilor economice, care informatizeaza si integreaza majoritatea proceselor economice ale intreprinderii cu scopul optimizarii si cresterii eficientei acestora. Un ERP contribuie decisiv la evolutia unei afaceri:(1) prin implementarea unei organizari mai bune,(2) prin decizii de management mai bune – luate pe baza informatiilor furnizate cu un grad ridicat de prelucrare si acuratete si (3);prin flexibilitatea oferita de a se putea reorganiza continuu, in functie de piata si/sau de evolutia afacerii.

9compozitia1.jpg
Din punct de vedere functional Nexus ERP ofera solutii pentru:

  • gestionarea financiara si contabila, societati comerciale si institutii bugetare;
  • analiza: economica, bugete, centre de profit, clienti, furnizori, stocuri, salariati si indicatori globali;
  • gestionarea achizitiilor + comenzi, importuri, contracte si oferte;
  • gestionarea vanzarilor + comenzi>e-Commerce<, exporturi, contracte si oferte;
  • gestionarea stocurilor si a inventarelor;
  • gestionarea preturilor si promotiilor;
  • gestionarea RMA (garantiilor);
  • gestionarea activitatii de productie;
  • gestionarea activitatilor de constructii, instalatii si service;
  • gestionarea activitatii de service auto;
  • gestionarea activitatii de transport;
  • gestionarea relatiilor cu clientii si furnizorii – CRM;
  • HR (resurse umane), a salariilor si a declaratiilor;
  • gestionarea parcului auto + monitorizare prin GPS;
  • gestionarea imobilizarilor si a reevaluarilor;
  • email-portal, cel mai securizat mod de a interoga online serverul de date;
  • automatizari, licentiere, proceduri si functii special destinate firmelor si persoanelor care ofera servicii contabile;
  • replicarea datelor online sau deconectat, manual si/sau automat intre punctele de lucru aflate la distanta;
  • suport Back-office complet pentru interfete de vanzari (POS-uri): Retail, Restaurant, Hotel, BeautyCenter si OilPump.Suita de aplicatii Nexus: ERP, CRM, HR, e-Commerce, Retail si HoReCa este una 100% integrata. Ceea ce ofera, printre altele, pe termen lung clientului un flux de date, documente si proceduri colaborative intre departamentele firmei si siguranta investitiei initiale, indiferent de planurile de dezvoltare ulterioare.Nexus ERP este o solutie ready-to-run, astfel timpul si costul implementarii este redus semnificativ. Programul beneficiaza de instrumente de configurare integrate care asigura un grad ridicat de independenta. Astfel, se ofera utilizatorilor posibilitatea de a-si realiza configurarea fluxurilor, documentelor si rapoartelor noi.Numarul mare de implementari au condus la maturizarea solutiilor noastre si numarul mare de segmente de piata servite (servicii, comert, horeca, confectii, industrie, constructii, agricultura,…etc) au condus la construirea unor solutii versatile si dinamice.
Modul Nexus ERP

700 Euro

Nexus Lite

450 Euro

FreeBackoffice

Gratis

Contabilitate financiara
Balanta de verificare
Articole contabile B.V.
Colectez articole B.V.
Note contabile manuale
Deschidere conturi B.V.
Conturi in devize
Explicatii note contabile
Reevaluare solduri devize
Reevaluare solduri lei
Contabilitate de gestiune
Balanta de gestiune
Articole contabile B.G.
Colectez articole B.G.
Deschidere conturi B.G.
Conturi de ordine si evidenta
Balanta de ordine si evidenta
Articole contabile O.E.
Colectez articole O.E.
Deschidere conturi O.E.
Deconturi si declaratii fiscale
Declaratia 100 (cont unic)
Declaratia 101
Formular impozit venit microintreprinderi
Decontul de T.V.A. / Dec.390
Declaratia 392
Declaratia 394 v.12.2013
Declaratia 394 v.07.2016
Declaratia 710
Ordine de plata/Foi de varsamânt
Financiar – Lei
Casa in lei
Banca in lei
Linii de credit
Justificari avansuri in lei
Efecte comerciale
Compensari
Financiar – Devize
Casa in devize
Banca in devize
Linii de credit in devize
Justificari avansuri in devize
Documente valorice
Nomenclator documente
Documente primite / plati
Documente emise / incasari
Cheltuieli in avans
Venituri in avans
Intrari
Facturi furnizori
Note de intrare receptie
Bonuri de predare a productiei
P.V. intrari in custodie
Aprovizionare
Oferte de la furnizori
Comenzi pentru furnizori
Contracte aprovizionare
Cerere aprovizionare
Referate aprovizionare
Iesiri
Facturi clienti
Avize de insotire marfa
Avize de insotire marfa la terti
Bon de consum materiale
Bon de consum obiecte de inventar
Bon consum echipamente
Proces verbal de declasare obiecte de inventar
Contracte prestari servicii clienti
Management vanzari
Management preturi de vanzare
Promotii
Oferta clienti
Comenzi de la clienti
Logistica livrari
Planificare livrari
Targete
Proiecte
Retail
Bonuri fiscale
Vanzari retail
Gestionare cantare
Facturi la bonuri fiscale
Documente interne
Transfer intre gestiuni
Transfer intre conturi
P.V. diferente inventar
P.V. perisabilitati
P.V. protocol
P.V. de dezasamblare
P.V. de asamblare
P.V. modificare pret M.A.
Inventar
Note de transfer carburanti
Management preturi de achizitie
Management Proiecte
Comenzi interne
Parc auto
Vehicule si utilaje
Stocuri
Marfuri cu ridicata
Materii prime
Materiale consumabile
Ob.inventar in magazie
Ob.inventar in folosinta
Ambalaje
Produse si semifabricate
Marfa cu amanuntul valoric
Marfa cu amanuntul cantitativ
Stocuri de la terti
Stocuri la terti
Centralizare stocuri
Imobilizari
NIR & Punere in functiune
Vanzari de imobilizari
Transfer de imobilizari
Proces verbal de casare imobilizari
Stoc de imobilizari
Inventar de imobilizari
P.V. diferente inventar imobilizari
Reevaluare imobilizari
Asamblare/Dezmembrare
Bilant
F10 – Bilant prescurtat
F20 – Contul de profit si pierdere
F30 – Date informative
F40 – Situatia activelor imobilizate
Note explicative
Administrare
Societati
Utilizatori
Licente
Banci
Bunuri si servicii – Conturi
Bunuri si servicii – Articole
Limite aprovizionare
Carnete
Cote de TVA
Bugete
Valute
Case de marcat
Imprimante
Auto test
Functionale
Parteneri
Personal
Gestiuni
Centre de profit
Delegati
Clasificari
Beneficiari
Unitati de masura
Localitati
Rute
Scheme penalizare
Perisabilitati
Info coduri retail
Echipamente de lucru
Texte predefinite
Carduri
Camere supraveghere video
Vehicule si utilaje
Mesaje EDI
Adrese de livrare
Activitati societate
Tipuri de activitati
Spatii
Contoare
Bilant bugetari
F01 – Bilant
F02 – Contul de rezultat patrimonial
F03 – Situatia fluxurilor de trezorerie
F04 – Situatia fluxurilor de trezorerie
F05 – Disponibil din mijloace cu destinatie speciala – Anexa 14a
F05 – Disponibil din mijloace cu destinatie speciala – Anexa 14b
Plati restante – Anexa 30 b
F05 – Disponibil din mijloace cu destinatie speciala – Anexa 14b – 2
F31 – Situatia platilor efectuate din buget si nejustificate la sfarsitul perioadei – Anexa 29
Plati restante – Anexa 30
Situatia activelor si datoriilor financiare ale institutiilor publice din administratia locala – Anexa 40b
Situatia activelor fixe neamortizabile – cresteri – Anexa 12
Situatia activelor fixe neamortizabile – reduceri – Anexa 12
Situatia activelor fixe amortizabile – cresteri – Anexa 11
Situatia activelor fixe amortizabile – reduceri – Anexa 11
Executie bugetara
Indicatori functionali
Cheltuieli
Venituri
Prevederi initiale
Rectificari
Urmarire parteneri
Urmarire furnizori
Urmarire clienti
Incasari pe agenti
IFN
Contracte de creditare
Rate dobanzi variabile
Nomenclator garantii
Nomenclator comisioane
Nomenclator credite
Deconturi si declaratii fiscale
Declaratia 205
Analiza avansata firma
Analiza clienti
Analiza furnizori
Analiza consum
Analiza stocuri
Analiza salariati
Expeditii
Vehicule si utilaje
Secretariat
Registru corespondenta
Expert
Audit intern
Planificare bugete venituri si cheltuieli
Urmarire produse
Statistica produse vandute
Statistica produse cumparate
Statistica produse consumate
Statistica comenzi furnizori
Statistica comenzi clienti
Statistica miscari produse
Centralizare produse vandute
Centralizare produse cumparate
WMS
Locatii depozit
Intrari in depozit
Iesiri din depozit
Transfer intre locatii depozit
Stoc depozit