Una dintre marile probleme si nedumeriri ale utilizatorilor de case de marcat electronice fiscale este legata de incheierea unui contract de service cu o unitate service autorizata. Conform Normei metodologice pentru aplicarea OUG nr.28/1999 privind obligatia agentilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale din 18.04.2003, Art.107 alin.(4) – “Refuzul expres sau tacit al utilizatorului de a incheia contracte de service pentru perioada de postgarantie echivaleaza cu renuntarea voluntara la utilizarea acelui aparat de marcat electronic fiscal si adoptarea deciziei de a achizitiona un alt tip de aparat.”

(5). In cazul in care organele de specialitate prevazute la art. 12 alin.(1) din ordonanta de urgenta constata neutilizarea aparatului de marcat electronic fiscal ca urmare a defectarii si nerepunerii in functiune a acestuia datorita inexistentei unui contract valabil de service pentru perioada de postgarantie incheiat in conditiile mentionate la alin. (2), acestea vor aplica agentului economic in cauza amenda contraventionala prevazuta la art. 11 alin.(1) lit. b) din ordonanta de urgenta si vor suspenda activitatea unitatii pana la achizitionarea si instalarea unui alt aparat.

Avantajele incheierii unu contract de service si furnizare consumabile cu societatea noastra:

  1. Aveti la dispozitie o unitate de service capabila sa rezolve in cel mai scurt timp orice problema.
  2. Beneficiati de preturi preferentiale pentru consumabile si piese de schimb.
  3. Diagnosticarea defectiunilor este gratuita.
  4. Repararea componentelor si manopera inlocuirii componentelor este gratuita(daca nu presupune inlocuirea unei piese).
  5. Introducerea si modificarea articolelor(codurilor) pentru casa de marcat este gratuita.
  6. Emiterea de rapoarte fiscale din casa de marcat este gratuita.
  7. Modificarea orei, a datei si a cotelor de TVA este gratuita.
  8. Revizia tehnica anuala obligatorie a casei de marcat este gratuita.
  9. Instruirea suplimentara este gratuita.
  10. Extragerea memoriei fiscale este gratuita.
  11. Modificarea si adaugarea de operatori (nume si parola) in casa de marcat este gratuita.
  12. Beneficiati de asistenta Telefonica de Luni pana Vineri de la 08:00 la 17:00 ( mai putin sarbatorile legale).