Certificat Constatator Online eliberat în 10 minute**
Rapid fără taxă de Urgență **
Preț Certificat Constatator
Taxa ONRC este inclusă in preț.
🚀 Comandă Certificat Constatator Online
✅ Rapid, Ieftin și foarte Simplu în 4 pași:
Discută cu un consultant Dianex.
Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a discuta în detaliu cerințele dvs. privind obținerea unui certificat constatator.
Etape Comandă Certificat Constatator Online.
- Cum obțin un document constatator online
Pentru obținerea unui certificat constatator online de la Registrul Comerțului se parcurg următorii pași:
- În formularul de comandă se completează CUI-ul firmei pentru care se dorește certificatul. (ATENȚIE! Se pot elibera certificate doar firmelor care sunt înregistrate la Registrul Comerțului.). Pentru CMI, ONG, Asociații, Fundații sau Liber Profesioniști înregistrați doar la ANAF, NU se poate obține certificat constatator de la ONRC.
- După introducerea CUI / CNP, se apasă butonul Validează CUI-ul din formular. În acest mod datele firmei sunt importate de pe serverul ANAF.
- Selectați tipul de document dorit:
- Certificat Constatator pe Firmă;
- Certificat Constatator Persoană Fizică;
- Certificat Constatator cu Istoric;
- Declarația Beneficiarului Real
- Introduceți informațiile de comunicare (adresa de email, număr telefon).
- Selectați datele facturii primite de la Dianex pentru serviciul oferit.
- Completare Cerere Certificat Online
Prin intermediul platformei Dianex.ro puteți solicita un număr nelimitat de certificate constatatoare.
Dacă aveți nevoie de mai multe certificate simultan, vă rugăm să ne contactați. Vă vom transmite un link de plată (card sau OP) și vom emite o singură factură pentru toate comenzile.
Dianex.ro obține certificate de la toate oficiile Registrului Comerțului din România.
- Facturare certificat constatator
Factura pentru comisionul Dianex.ro și pentru taxa ONRC achitată de noi la Registrul Comerțului poate fi emisă:
- pe numele firmei pentru care a fost eliberat certificatul constatator,
- pe numele altei firme,
- sau pe numele unei persoane fizice.
Factura va fi transmisă prin sistemul e-Factura și va fi trimisă și pe email, în format electronic, împreună cu certificatul sau informarea solicitată.
- Plată certificat
Vă oferim două modalități de plată a serviciului:
- Card bancar – prin procesatorul securizat Stripe Payments
- Virament bancar (ordin de plată)
Important: Dianex.ro nu are acces direct sau indirect la datele cardului utilizat pentru plată.
În cazul plății prin virament bancar, vă rugăm să ne trimiteți dovada plății pe email pentru a putea procesa comanda.
De ce să comanzi online pe www.dianex.ro
Întrebări frecvente despre eliberare certificat constatator online
Instituțiile bancare solicită frecvent certificatul constatator atunci când o firmă sau un PFA dorește deschiderea unui cont, solicită un credit sau dorește modificări în contul existent. Documentul atestă datele oficiale și actuale ale entității juridice și este parte din procesul de evaluare a eligibilității.
Mulți parteneri sau furnizori solicită un certificat constatator înainte de a încheia un contract, pentru a verifica dacă firma este activă și are obiectul de activitate corespunzător. Acest document devine o măsură de precauție și transparență în colaborările comerciale.
Pentru societățile comerciale (SRL), certificatul constatator oferă o imagine detaliată și actualizată asupra situației firmei: sedii, administrator, asociat(i), obiecte de activitate și alte informații esențiale. Acest document este frecvent solicitat în relațiile comerciale, licitații sau proceduri bancare.
Certificatul constatator pentru Persoane Fizice Autorizate (PFA) este un document emis de Registrul Comerțului care atestă situația juridică, sediul profesional, obiectul de activitate (codurile CAEN autorizate) și alte informații oficiale despre PFA. Este necesar în relațiile cu instituțiile publice, partenerii de afaceri sau pentru actualizări administrative.
Pentru a obține un certificat constatator de la Registrul Comerțului, urmează acești pași: Pregătește documentele necesare:
- Cererea de eliberare: Completează cererea specifică pentru eliberarea certificatului constatator. Formularul poate fi descărcat de pe site-ul Oficiului Național al Registrului Comerțului (ONRC) sau obținut de la ghișeu.
- Dovada plății taxei: Achită taxa de eliberare a certificatului constatator și păstrează dovada plății.
Depune documentele:
- Mergi la ghișeul Registrului Comerțului din localitatea unde este înregistrată firma ta sau depune documentele online, dacă aceasta este o opțiune disponibilă.
Așteaptă eliberarea certificatului:
- Termenul de eliberare variază, dar în general durează câteva zile. Dacă depui cererea online, poți primi certificatul prin email sau îl poți descărca direct din contul tău.
Ridică certificatul:
- În cazul în care ai depus cererea fizic, vei primi o notificare când certificatul este gata pentru ridicare. Dacă ai făcut cererea online, vei putea descărca certificatul de pe portalul respectiv.
Dacă dorești să simplifici procesul, poți apela la servicii online specializate, cum ar fi www.dianex.ro, unde tot ce trebuie să faci este să furnizezi codul unic de identificare (CUI).
Certificatul eliberat de ONRC nu poate fi generat până când clientul nu efectuează plata sau furnizează dovada plății.
Aceste documente sunt eliberate exclusiv de Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC), în baza informațiilor oficiale existente în registrele acestuia. Firma noastră, Dianex, acționează doar ca intermediar în procesul de obținere a certificatelor și nu are nicio responsabilitate asupra conținutului, exactității sau actualității informațiilor cuprinse în documentele emise de ONRC.
Certificatele conțin date personale ale asociaților, administratorilor și a altor persoane a căror publicare în baza de date a Registrul Comețului devin publice.
În condiții de funcționare optimă a serverului ONRC, primești certificatul în 10-90 minute (supus unor termeni si condiții).
Factura este generată imediat ce Certificatului Constatator este emis, așadar factura este expediată la scurt timp dupa trimiterea Certificatului Constatator prin sistemul e-factura și pe email.
Da, prețul afișat pe site include taxa ONRC. Nu se percep taxe suplimentare.
Nu trebuie să vă deplasați la sediul firmei noastre pentru a intra în posesia Certificatului Constatator. Acesta va fi trimis prin email către dumneavoastră, întreaga procedură fiind exclusiv online.
Certificatul Constatator este un document public și nu necesită împuternicire notarială sau de alt tip pentru a fi obținut.
Certificatul Constatator se poate elibera doar firmelor care sunt înregistrate la Registrul Comerțului. Pentru CMI, ONG, Asociații, Fundații sau Liber Profesioniști înregistrați doar la ANAF, NU se poate obține certificat constatator de la Registrul Comerțului.
Pentru o persoană fizică, Registrul Comerțului poate elibera Certificat Constatator Persoană Fizică pe CNP.
Certificatul Constatator lung/extins și Certificatul Constatator pentru firmă sau persoană fizică, după caz, au același conținut și scop. Pentru a obține un certificat lung sau extins, este necesar să comandați un Certificat Constatator pentru firmă sau persoană fizică.
Certificatele constatatoare și informările emise de ONRC eliberate prin intermediul site www.dianex.ro, sunt pentru firme sau activități independente. Pentru certificate eliberate pe numele unei persoane fizice se va solicita certificat constatator pentru persoană fizică.
Pentru o firmă radiată de la Registrul Comerțului se poate obține Document Constatator în mod ONLINE. La firmele RADIATE sunt afișate doar capitolele privind informații de identificare, motivul radierii si repartizarea activelor.
Pentru eliberarea unui certificat constatator de la Registrul Comerțului, sunt necesare următoarele acte:
- Cerere de eliberare – Aceasta se completează de către solicitant și poate fi descărcată de pe site-ul oficial al Oficiului Național al Registrului Comerțului (ONRC) sau se poate obține direct de la ghișeu.
- Dovada achitării taxei – Este necesară dovada plății taxei aferente eliberării certificatului constatator. Aceasta poate fi achitată la casieria Registrului Comerțului sau prin alte modalități disponibile (de exemplu, online).
Aceste documente se depun la ghișeul Registrului Comerțului, iar termenul de eliberare poate varia, de obicei între câteva zile și o săptămână. De asemenea, există și opțiunea de a solicita certificatul online prin intermediul portalului online al ONRC, în care caz actele se pot încărca electronic. Dacă soliciți un certificat constatator prin intermediul site-ului www.dianex.ro, este suficient să furnizezi codul unic de identificare (CUI).
Legea nu instituie în mod expres un termen de valabilitate pentru certificatele constatatoare eliberate în temeiul art.4 alin. (2) din Legea 265/2022 privind Registrul Comerțului, republicată, cu modificarile și completarile ulterioare. Un atare termen nu poate fi reținut, având în vedere celeritatea efectuării înregistrarilor în registrul comerțului. Termenul de valabilitate poate fi impus de autoritățile /instituțiile publice sau persoanele juridice care solicită prezentarea certificatului.
Certificatele constatatoare eliberate de ONRC sunt semnate electronic de Registrul Comerțului.
Potrivit art. 5 din Legea nr. 455 din 18 iulie 2001 privind semnătura electronică, cu modificările şi completările ulterioare, ”înscrisul în formă electronică, căruia i s-a încorporat, ataşat sau i s-a asociat logic o semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat nesuspendat sau nerevocat la momentul respectiv şi generată cu ajutorul unui dispozitiv securizat de creare a semnăturii electronice, este asimilat, în ceea ce priveşte condiţiile şi efectele sale, cu înscrisul sub semnătură privată.”
Totodată, art. 6 din Legea nr. 455 din 18 iulie 2001 prevede că ”Înscrisul în formă electronică, căruia i s-a încorporat, ataşat sau i s-a asociat logic o semnătură electronică, recunoscut de către cel căruia i se opune, are acelaşi efect ca actul autentic între cei care l-au subscris şi între cei care le reprezintă drepturile”.
Aşadar, semnătura electronică asigura autenticitatea provenienţei expeditorului documentului, precum şi integritatea datelor transmise prin documentul respectiv.
Semnătura electronică este pentru documentele electronice ceea ce este o semnătură olografă pentru documentele tipărite.
Semnătura reprezintă un eşantion de date care demonstrează că o anumită persoană a scris sau a fost de acord cu documentul căruia i s-a ataşat semnătura.
Tipurile de certificate constatatoare care se pot obține prin intermediul INFORCERT
- Certificat Constatator pe Firmă;
- Certificat Constatator Persoană Fizică;
- Certificat Constatator cu Istoric;
Certificatele constatatoare și extrasele pentru informări eliberate de Registrul Comerțului sunt generate doar în limba română, conform art.3 punct.4 din HG.902/2012.Pentru traducerea documentelor emise de ONRC în limba engleză, este necesar sa apelați la un traducător autorizat pentru limba în care se dorește traducerea.
Condiții livrare Certificat Constatator / Informare Beneficiar Real.
Certificatele constatatoare și informațiile privind beneficiarii reali sunt obținute de Dianex Serv SRL de la Registrul Comerțului, prin intermediul serverului administrat de ONRC. Dianex Serv SRL nu este în niciun fel responsabil pentru conținutul documentului eliberat de ONRC.
În 10 min – 90 min (în condiții de funcționare optimă a serverului ONRC) după confirmarea plății, veți primi pe email documentul solicitat. În cazul în care serverul ONRC nu funcționează corect în momentul lansării comenzii, solicitarea rămâne ”În procesare” pe serverul Registrului Comerțului până la soluționare.
Comenzile clienților vor fi procesate după confirmarea plății de către cumpărător (în cazul plăților prin virament) sau de către procesatorii de plăți (pentru plățile cu cardul), în zilele lucrătoare, între orele 08:00 și 17:00.
Comenzile sunt livrate în format electronic, pe adresa de email trecută de client/consumator în comanda facută.
Asistența telefonică este disponibilă în zilele lucrătoare, între orele 08:00 și 17:00.
Ne rezervăm dreptul de a utiliza o adresă de email proprie pe cererea de obținere a Certificatului Constatator, pentru a putea fi în legătură directă cu Registrul Comerțului în procesul de intermediere a documentelor solicitate.
Politica de returnare
Dacă clientul dorește să renunțe la comandă înainte de expedierea documentului solicitat, se vor urma următorii pași:
- dacă documentul solicitat nu a fost încă procesat de Dianex Serv SRL pe serverul ONRC, întreaga sumă va fi rambursată.
- dacă documentul solicitat este în stadiul de “În Procesare” pe serverul ONRC, se va restitui suma încasată, cu excepția taxei achitate de Dianex Serv SRL către Registrul Comerțului pentru obținerea documentului.
După ce documentul solicitat a fost trimis pe adresa de email indicată în comandă, restituirea sumei nu mai este posibilă.
Vezi mai multe detalii
Economisești timp
Descoperă libertatea de a economisi timp prețios! Evită aglomerația și procesele lungi de deschidere a conturilor online.
Economisești bani
Economisește banii pe care i-ai cheltui în mod obișnuit pentru deplasarea la Registrul Comerțului!
Beneficiezi de consultanță
Beneficiază de suportul consultanților cu peste 19 ani de experiență pentru a-ți atinge obiectivele cu încredere și eficiență maximă!
Beneficiile clienților Dianex
Ce este un Certificat Constatator eliberat de ONRC?
Certificatul Constatator eliberat de Registrul Comerțului în baza legii 265/2022 este documentul care prezintă informațiile la zi privind: asociații și administratorii firmei, sediul social și punctele de lucru, activitatea principală si activitățile secundare din actul constitutiv, cenzorii și auditorii financiari, indicatori situații financiare anuale, condamnări penale starea firmei: activă, radiată, suspendată, insolvență, și cuprinde următoarele informaţii:
- denumirea (firma);
- emblema;
- numărul de înregistrare în registrul comerţului;
- codul unic de înregistrare;
- identificator unic la nivel european;
- starea firmei;
- forma juridică;
- sediul social/profesional;
- durata de funcţionare;
- obiectul de activitate – domeniul şi activitatea principală;
- capitalul social (subscris şi vărsat), numărul şi valoarea părţilor sociale;
- asociaţii, datele de identificare, numărul părţilor sociale atribuite fiecărui asociat pentru aportul său, participarea la capitalul social şi la profit şi pierdere;
- Administratorii;
- cenzorii/auditorii financiari;
- sediile secundare;
- activităţi şi sedii autorizate;
- indicatorii din situaţiile financiare anuale;
- alte menţiuni referitoare la măsuri asiguratorii şi condamnări penale.

Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) reprezintă o entitate publică în România cu misiunea de a gestiona înregistrările și evidențele operatorilor economici, precum și de a supraveghea activitățile acestora. Fondată în anul 1991, instituția este subordonată Ministerului Justiției.
În contextul economic actual, atribuțiile ONRC sunt de o importanță crucială. Printre principalele sale responsabilități se numără înregistrarea și autorizarea constituiri, modificării și dizolvării societăților comerciale, precum și a altor forme de organizare juridică.
De asemenea, ONRC are în sarcina sa înregistrarea și publicarea actelor juridice referitoare la societățile comerciale, precum și efectuarea unor verificări periodice pentru a asigura conformitatea cu prevederile legale în domeniul înregistrării și funcționării firmelor.
Înregistrarea la ONRC
Procedurile de înregistrare a unei societăți comerciale sunt realizate prin intermediul Registrului Comerțului, o platformă electronică centralizată pentru operatorii economici. Înregistrarea în Registrul Comerțului necesită depunerea unui dosar complet, inclusiv documentele necesare pentru înregistrarea societății comerciale, alături de plata taxelor aferente.
De asemenea, ONRC este responsabilă și pentru emiterea de certificate constatatoare privind situația juridică a societăților comerciale sau a altor forme de entități juridice. Aceste certificate sunt esențiale pentru diversele tranzacții comerciale sau pentru obținerea de finanțări din partea băncilor sau altor instituții financiare.