Responsabilitati:

  • vinde si asigura service pentru echipamente fiscale in judetul Prahova;
  • se deplaseaza lunar la sediul clientilor pentru service si vanzarea de role;
  • se deplaseaza la ANAF pentru depunerea documentelor necesare obtinerii seriei fiscale;
  • asigura instruire si consultanta in domeniul echipamentelor fiscale si nefiscale.

Cerinte:

  • nu se cere experienta;
  • cunostinte MS OFFICE;
  • cunostinte de baza IT;
  • posesor permis conducere categoria B de minim 2 ani;

Beneficii:

  • Program 8 ore;
  • Weekend si sarbatori legale – liber;
  • Conditii excelente de lucru si un colectiv primitor;

Responsabilitati:

  • Lucreaza sub coordonarea si indrumarea unui Contabil Senior;
  • Primeste, ordoneaza si proceseaza in programul Nexus documentele primare furnizate de clienti;
  • Se deplaseaza la institutii (ANAF, ITM, Primarie, AJOFM, Casa de Sanatate si Pensii, etc) pentru rezolvarea diverselor probleme;
  • Se afla intr-un program de pregatire continua;

Cerinte:

  • Absolvent facultate (economice – reprezinta un avantaj dar nu este obligatoriu);
  • Cunostinte de baza pentru pachetul Msoffice (Word si Excel);
  • Cunostinte limba engleza  (reprezinta un avantaj dar nu este obligatoriu);
  • Dorinta de a acumula un bagaj mare de cunostinte intr-un timp scurt;

Beneficii:

  • Program 8 ore;
  • Weekend si sarbatori legale – liber;
  • Conditii excelente de lucru si un colectiv primitor;
  • Posibilitatea de promovare in pozitia de Contabil Senior.

In vederea stabilirii unui posibil interviu, va rugam sa completati formularul de mai jos