Pentru inceput este necesar sa pregatiti actele enumerate mai jos

  • copie cartea de identitate a reprezentantului;
  • copie acte proprietate imobil in care vreti sa stabiliti sediul profesional (contract vanzare-cumparare, sau certificat mostenitor, sau hotarare judecatoreasca, sau succesiune, sau act proprietate teren + proces verbal receptie + autorizatie constructie). Daca imobilul se afla situat in mediu rural se poate obtine o adeverinta de la Primarie, eliberata pe numele proprietarilor si care sa mentioneze adresa completa a imobilului (judet, comuna, sat, strada, numar, etc);
  • accept asociatie proprietari, doar in cazul in care la sediul P.F.A.-ului se desfasoara o activitate;
  • copie acte identitate proprietari imobil pentru intocmirea contractului de folosinta (comodat sau inchiriere);
  • copie diploma / atestare profesionala / certificat / adeverinta angajator, etc. care sa demonstreze ca aveti expertiza in domeniul de activitate in care doriti sa activati ca P.F.A. Spre exemplu: pentru o activitate tip fast food, restaurant, bar, etc. este necesar un curs de alimentatie publica, pentru deschiderea unui magazin mixt este necesar un curs de Lucrator comercial. Dovada calificarii nu este necesara pentru toate activitatile desfasurate.

Inregistrare PFA la Registrul Comertului – DETALII OFERTA

Va propunem 2 variante de colaborare pentru Infiintare PFA:

Varianta ECONOMIC

Varianta recomandata de noi. Sunteti mai castigat ca timp dar si ca bani. In loc sa faceti un drum la Notar, veti merge direct la Registrul Comertului cu dosarul intocmit de noi.

Cost total – 149 lei (La Registrul Comertului ne se vor plati taxe.)

Asiguram consultanta initiala, intocmim documentele necesare pentru depunerea la ONRC. Dvs. veti depune dosarul la ONRC. Vom asigura consultanta cu privire la pasii necesari depunerii dosarului.
Specimenul de Semnatura, il veti da gratuit, in fata functionarului ONRC.

Procedura de lucru varianta ECONOMIC:

pas 1: trimiteti copie C.I. pentru intocmirea proformei si a contractului, prin email (madalin@dianex.ro) sau WhatsApp (0721 321 348), contractul nu trebuie semnat. Avem nevoie doar de un email in care ne confirmati ca sunteti de acord cu termenii specificati in respectivul contract;

pas 2: achitati prin virament bancar sau cu cardul. Daca aveti posibilitatea, puteti achita proforma la sediul nostru din Ploiesti, str. Plugarilor nr. 2-4;

pas 3: ne trimiteti prin email (madalin@dianex.ro) sau WhatsApp (0721 321 348) documentele specificate mai sus;

pas 4: facem rezervarea denumirii P.F.A.-ului si redactam actele pe care vi le trimitem pe email impreuna cu toate explicatiile necesare;

pas 5: listati documentele primite, sau le ridicati de la sediul nostru, le semnati si le depuneti la ONRC;

pas 6: ridicati actele de la ONRC sau le primiti prin Posta.

Ghid Infiintare PFA

Varianta COMPLET

Cost – 249 lei (La Registrul Comertului ne se vor plati taxe.)

Asiguram consultanta initiala, intocmim documentele si le depunem dosarul la Registrul Comertului
Costuri notariale pentru Specimenul de Semnatura – 50 lei (aproximativ). Aceste costuri sunt suplimentare comisionului de 249 lei

Procedura de lucru varianta COMPLET:

pas 1: trimiteti copie C.I. pentru intocmirea proformei si a contractului, prin email (madalin@dianex.ro) sau WhatsApp (0721 321 348), contractul nu trebuie semnat. Avem nevoie doar de un email in care ne confirmati ca sunteti de acord cu termenii specificati in respectivul contract;

pas 2: achitati prin virament bancar sau cu cardul. Daca aveti posibilitatea, puteti achita proforma la sediul nostru din Ploiesti, str. Plugarilor nr. 2-4;

pas 3: ne trimiteti prin email (madalin@dianex.ro) sau WhatsApp (0721 321 348) documentele specificate mai sus;

pas 4: facem rezervarea denumirii P.F.A.-ului si redactam actele pe care vi le trimitem pe email impreuna cu toate explicatiile necesare;

pas 5: ajungeti la un Notar unde solicitati sa dati „Specimen Semnatura pentru infiintare PFA”

pas 6: listati actele primite de la noi, le semnati si ni le trimiteti prin email. In cazul in care aveti posibilitatea, ajungeti la sediul nostru pentru semnarea actelor listate de noi;

pas 7: depunem actele la Registrul Comertului;

pas 8: actele P.F.A.-ului vor ajunge la dvs. prin Posta, sau le ridicati dvs de la sediul nostru sau direct de la ONRC.

Dupa alegerea modului de lucru pe care il agreeati (ECONOMIC sau COMPLET), pentru intocmirea contractului privind serviciile de infiintare PFA si a proformei va rog sa ne furnizati o copie a cartii dvs. de identitate, prin email (madalin@dianex.ro), WhatsApp (0721321348), sau mai simplu, prin completarea formularului de comanda aflat mai jos.

Va rog sa ne trimiteti si cateva detalii despre activitatile pe care urmeaza sa le autorizati la infiintare P.F.A.-ului si unde le veti desfasura (sediu, punct de lucru sau ambulant). Ca exemplu: „magazin de haine la sediu”, „consultanta afaceri la sediu dar si ambulant”, „vanzare marfa nealimentare prin targuri si oboare”, „constructii – amenajari interioare ambulant” etc.

Pentru orice intrebare sau neclaritate va rog sa ne contactati : 0721 321 348 sau  madalin@dianex.ro

Comanda Oline Infiintare PFA – Plata cu cardul

Completeaza formularul si veti primi proforma si contractul!