Contract Service Case de Marcat

Contract Service Case de Marcat

In Monitorul Oficial nr. 907 din data de 20.11.2017, s-a publicat Hotararea 804/2017 care modifica normele metodologice pentru aplicarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 28/1999 privind obligația agenților economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale.

Incepand cu data de 20.11.2017, Unitatile Service au o serie de noi obligatii care vor creste gradul de raspundere privind activitatea de comercializare si service aparate de marcat fiscale.

Modificarea esentiala apare la art.102

(8) Distribuitorii autorizați sau unitățile acreditate din rețeaua acestora au obligația să anexeze la cartea de intervențiio copie a contractului de service pentru aparatul în cauză, pentru perioada de garanție sau pentru perioada de postgaranție, după caz.
(9) În situația în care la punctul de lucru al utilizatorului funcționează aparate de marcat electronice fiscale de acelașitip, iar service-ul este asigurat de același distribuitor sau unitate acreditată a acestuia, contractul de service prevăzut la alin. (8) se anexează la o singură carte de intervenții

Astfel apare obligatia tuturor unitatilor autorizate pentru comercializarea si service aparate fiscale, sa incheie contracte de service in perioada de garantie si postgarantie, pentru aparatele de marcat fiscale comercializate. Acest contract se va anexa in mod obligatoriu la cartea de interventie, care trebuie sa se afle in permanenta in locul unde se afla si casa de marcat fiscala.

Conform Hotararii 804/2017 utilizatorii caselor de marcat pot incheia contracte de service astfel:

  • in perioada de garantie - doar cu unitatea service de la care a achizitionat aparatul fiscal;
  • in perioada de postgarantie - cu orice unitate service care detine avize pentru respectivul model;

Unitatile Service care efectueaza operatiuni de service in lipsa unui contract de service , nu vor fi abilitate pentru completarea Cartii de Interventie, ceea ce conduce la sanctionarea cu amenda intre 4.000 - 6.000 lei  conform OUG 28/1999 art.11  lit.b

Dianex

Scris de : Dianex

Firma de consultanta in afaceri cu o experienta de peste 12 ani. La noi gasiti: consultanta afaceri, servicii infiintare firme, contabilitate, protectia muncii. resurse umane, software si case de marcat.


Ultimile Postari

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Ultimile comentarii

Madalin Ioan
19-02-2018

Cod fiscal: art.304 (1) lit.c + norme punct 78 (6) lit.a

MIRONICA
19-02-2018

MULTUMESC PT. RASPUNS . Daca a ti putea sa imi dati si un temei legal ar fi perfect

Madalin Ioan
19-02-2018

In ambele cazuri trebuie sa determinati valoarea de achizitie a marfurilor lipsa. Aceasta se determina pe baza de K. 1 Lipsa

Nela Ioan
19-02-2018

Strict la ce ati relatat dvs. firma care a realizat lacuirea parchetului nu a incalcat nici o norma SSM. La o astfel de lucr

mironica
19-02-2018

evidenta este organizata valoric. firma este platitoare de ipozit venit 1%