Nexus Resurse Umane este o solutie de management a resurselor moderna si completa, este adaptata legislatiei in vigoare si cuprinde exact modulele, procedurile si functionalitatile cerute de legislatie si de functionarea optima a unui departament de resurse umane dintr-o organizatie.

Si poate ca o data cu utilizarea solutiei noastre, veti dori ca CV-urile completate pe site-ul companiei dvs. sa fie salavate direct in modulul de CV-uri din Nexus Resurse Umane .

 Managementul Resurselor Umane consta in ansamblul activitatilor orientate catre asigurarea, dezvoltarea si mentinerea resurselor umane in cadrul organizatiei in vederea realizarii unei maxime eficiente in activitatea acestora.De asemenea, informatizarea activitatii de resurse umane conduce si la o organizare mult mai buna si mai transparenta a relatiilor, contractelor si documentelor dintre angajati si angajatori.

110compozitia1

Productivitatea in toate organizatiile este influentata de modul in care interactioneaza si se combina resursele umane pentru a folosi toate celelalte resurse ale organizatiei. Factori cum ar fi pregatirea, experienta la locul de munca si nivelul de educatie joaca intotdeauna un rol important in stabilirea compatibilitatii unei persoane cu o anumita organizatie.Solutia Nexus ResurseUmane ofera urmatoarele functii de baza:

  • Organigrama structurii ierarhice a posturilor disponibile ale companiei si evidenta ocuparii cu personal (angajati) a acesteia
  • Crearea, calculul si previzionarea (prin modificarea diversilor parametri: nivelul salariilor, impozitele datorate, ...etc) bugetelor de cheltuieli cu salariile pentru intreaga organizatie sau pentru anumite sectoare ale acesteia.
  • Crearea si gestionarea fiselor de post si a criteriilor de performanta ale posturilor, asociate direct posturilor si persoanelor din Organigrama.
  • Crearea, planificarea si gestionarea evaluarilor salariatilor, pe baza criteriilor de performanta ale posturilor si pe baza obiectivelor personale stabilite pentru fiecare salariat in parte.
  • Stocarea C.V.-urilor, cu tipuri de date si informatii create dinamic, in functie de nevoile specifice ale fiecarei organizatii. Functie avansata de cautare a persoanelor care sa satisfaca criteriile dorite.
  • Suport/exemple pentru implementarea preluarii C.V.-urilor direct de pe site-ul companiei, exact cu informatiile si formatul stabilit de dvs.
  • Stocarea inventarului resurselor umane, cu informatii despre membrii organizatiei: performante, disponibilitati, cursuri, calificari sau orice alte informatii sunt considerate esentiale pentru organizatie. Functie avansata de cautare a persoanelor care sa satisfaca criteriile dorite.
  • Planificarea cursurilor de perfectionare, recalificare ...etc, pentru fiecare angajat in parte si in acelasi timp calculul bugetelor de alocat pentru realizarea acestora.
  • Stocarea Dosarelor de personal. Crearea unei arhive electronice a dosarelor de personal (diplome, certificate, acte,...etc) prin scanarea/fotografierea documentelor, stocarea acestora in baza de date si accesul instant la acestea. Functie integrata de scanare, respectiv de preluare de imagini de la un scanner atasat, respectiv de la o camera foto/web atasata.
  • Planificarea concediilor de odihna ofera posibilitatea programarii perioadelor de concedii cu facilitatea urmaririi in paralel a celorlalte programari efectuate pentru: sefii ierahici, pentru acelasi nivel ierarhic si pentru subalterni (se utilizeaza organigrama structurii ierarhice).
  • Gestionarea datelor de personal: date de contact, date de identificare,...etc.
  • Stabilirea de alerte configurabile pentru fiecare salariat in parte: reinnoire autorizatii, evaluare periodica, fise/consulturi medicale periodice, protectia muncii,...etc.

Contact Software

Telefon/Fax:

0244 529-596 interior 1

Mobil: 0721 321-348

Email

Contact