Termeni si Conditii si Politica de procesare a datelor

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Cine suntem

Adresa sitului web este: https://dianex.ro sau https://www.dianex.ro, denumit in continuare site .

Site este administrat de grupul de firme Dianex, denumit in continuare Dianex, format din firmele:

  1. DIANEX SERV SRL, cu sediul in Ploiesti, Prahova, Str. Plugarilor nr.2-4, înregistrată la Registrul Comertului din Prahova sub nr. J29/1492/2005, avand Cod Unic de Identificare Fiscala RO17765628, capital social 15.000 lei, avand urmatoarele date de contact madalin@dianex.ro, Telefon/Fax: 0344 807 370
  2. DIANEXACCOUNTING SRL, cu sediul in Ploiesti, Prahova, Str. Plugarilor nr.2-4, înregistrată la Registrul Comertului din Prahova sub nr. J29/1491/2017, avand Cod Unic de Identificare Fiscala 37786676, capital social 200 lei, avand urmatoarele date de contact madalin@dianex.ro, Telefon/Fax: 0344 807 370

Politica noastra de confidentialitate descrie informatiile cu caracter personal pe care le colectam de la dumneavoastra sau pe care le furnizati pe site si modul in care aceste informatii pot fi utilizate sau divulgate de noi.
Mai jos, va aducem la cunostiinta modalitatile si scopurile in care colectam datele dvs., in ce situatii le transferam, precum si drepturile si optiunile de care dispuneti in acest sens. In acelasi timp, detaliem modul in care prelucram datele cu caracter personal in gestionarea relatiei cu clientii, cel mai adesea pentru a va tine la curent cu cele mai recente evolutii sau evenimente din domeniul dumneavoastra de interes.

1. Scopurile în care sunt prelucrate datele cu caracter personal, precum şi temeiul juridic al prelucrării;

Datele cu caracter personal introduse de dvs. in site vor fi prelucrate și/sau transferate, in baza consimțământului dumneavoastra, in conformitate cu legislatia locala aplicabila si cu Regulamentul(UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau „GDPR”), si orice alte reglementari aplicabile la nivel european sau local, adoptate in contextul GDPR, in urmatoarele scopuri , fără ca acestea să fie limitative, ci au un caracter enunțiativ:

  1. pentru a va da curs solicitarilor dvs, cu privirea la serviciile si produsele noastre
  2. analizarea si imbunatatirea serviciilor si comunicarilor noastre catre dumneavoastra, inclusiv (intrucat avem un interes legitim sa ne imbunatatim in mod continuu serviciile) efectuarea de sondaje in randul clientilor cu privire la nivelul de satisfactie al clientilor cu privire serviciile noastre
  3. pentru a putea gestiona si administra relatia contractuala cu toti clientii nostri
  4. pentru a ne prezenta Site-ul si continutul acestuia intr-un mod adecvat si eficient pentru dumneavoastra si computerul dumneavoastra, in vederea eficientizarii colaborarii noastre;
  5. pentru a va furniza informatiile suplimentare pe care ni le solicitati;
  6. pentru a va informa despre noile noastre produse, sau despre modificarile aduse acestora, inclusiv direct marketing sau evenimente promotionale odata ce avem acordul dvs.
  7. securitatea si imbunatatirea Site-ului nostru.
  8. pentru a va aduce la conostiinta ofertele noastre, inclusiv brosura/revista noastra, atat pe email cat si fizic
  9. pentru identificarea intereselor dvs. prin campaniile noastre realizate cu ajutorul Facebook sau Google
  10. în orice scop aferent si/sau auxiliar oricarora dintre cele de mai sus, sau in orice alt scop pentru care datele dumneavoastra cu caracter personal ne-au fost furnizate, cu respectarea legislatiei aplicabile.
  11. in scopul furnizarii serviciilor prin intermediul site pentru generarea documentelor si mesajelor solicitate de dvs in cadrul platformei (certificate constatatoare, foi de parcurs, documente  pentru inregistrarile la ONRC, ANAF, sau I.T.M., precum si orice alt document sau mesaj generat cu ajutorul platformei si site-lui mai sus enumerate).
  12. oferirea de consultanta si/sau suport tehnic, conform solicitarii primite de la dvs;
  13. gestionarea sau administrarea relatiei de afaceri a dumneavoastra sau a organizatiei dumneavoastra cu Dianex, inclusiv servicii de procesare a platilor, contabilitate, auditare, facturare si incasare, asistenta;
  14. respectarea obligatiilor noastre legale (cum ar fi obligatii de pastrare a evidentelor), obligatii de verificare a conformitatii sau de inregistrare, obligatii de raportare;
  15. pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice;
  16. Pentru a ne conforma legislației;

Consintamantul dumneavoastra este considerat ca fiind acordat in momentul in care vizionati site impreuna cu subdomeniile sale.

Un alt temei juridic al prelucrarii datelor cu caracter personal conform scopurilor mai sus indicate este si interesul legitim:

  1. de a îmbunătăți permanent experiența dumneavoastră pe site și de a desfășura activități comerciale, având întotdeauna grijă ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate.
  2. pentru constatarea sau revendicarea unui drept în instanță cand sunt lezate interesele Dianex, reprezentatantilor sau a salariatilor Dianex

Alte temeiuri in baza cărora prelucram datele personale 

  1. când există o obligație contractuală (un contract între Vanzator-Dezvoltator. și un utilizator/vizitator);
  2. pentru a respecta o obligație legală (cum ar fi obligatii de pastrare a evidentelor, obligatii de verificare a conformitatii sau de inregistrare, obligatii de raportare, obligatiile contabile si fiscale, etc;);

2. Destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal

Prezenta politica se aplica angajatilor, clientilor, furnizorilor si partenerilor Dianex.

Colaborăm cu un număr select de furnizori si parteneri de încredere pentru anumite servicii de analiză, prelucrare și / sau stocare a datelor , marketing , gazduire site, servicii tehnice de asistență sau contact (chat, convorbiri telefonice, email, etc.), alte autoritati și institutii publice, contabili, auditori, avocati si alti consultanti externi, a caror activitate implica necesitatea cunoasterii acestor date personale. Acești furnizori de servicii sunt selectați cu atenție și îndeplinesc standarde înalte de protecție și securitate a datelor. Împărtășim doar informațiile care sunt necesare pentru serviciile oferite și obligăm contractual, ca acesti destinatari să păstreze orice informație pe care o împărtășim cu caracter confidențial și să prelucreze datele cu caracter personal doar în conformitate cu instrucțiunile noastre, scopurilor descrise mai sus, precum si in contextul prezentat.

Putem dezvălui datele tale, respectând legea aplicabilă, partenerilor de afaceri sau altor terți. Depunem în permanență eforturi rezonabile pentru a ne asigura că acești terți au implementate măsuri adecvate de protecție și securitate. Cu acești terți avem clauze contractuale astfel încât datele tale să fie protejate. Dacă legea ne obligă, te vom informa cu privire la identitatea acestor companii înainte de transmitere sau într-un termen rezonabil și ne vom asigura că orice transfer este legitim, având la bază consimțământul tău sau alt temei juridic.

Deși este puțin probabil, am putea vinde în viitor compania sau o parte a afacerii, situație care va include transferul datelor tale.

Ne vom asigura, în limite rezonabile, că datele tale nu părăsesc Spațiul Economic European, însă, în măsura în care vom transfera date către state din afara SEE, ne vom asigura, în toate cazurile, că transferurile sunt legitime, având la baza consimțământul tău explicit sau alt temei legal.

3. Categoriile de date cu caracter personal prelucrate

Datele cu caracter personal pe care le prelucram, pot include, dar nu se limiteaza la urmatoarele categorii:

  • Informatii de contact, cum ar fi numele dumneavoastră,, prenume sau inițiale părinți, cod numeric personal, starea civila, adresa postala, cetățenia, numarul de telefon, numarul de telefon mobil, numarul de fax si adresa de e-mail, inregistrari si copii ale corespondentei (inclusiv adrese de e-mail), in cazul in care ne contactati si accesati online serviciile de achizitii de produse oferite de Site-ul nostru, dar si serviciile de curierat, pentru livrarea produselor comandate.
  • Informatii suplimentare prelucrate in contextul unui raport contractual cu societatea noastra sau comunicate in mod voluntar de catre dumneavoastra, cum ar: plati efectuate, informatii privind nevoia dvs. de o anume oferta sau categorie de produse/servicii
  • Detalii ale vizitelor dumneavoastra la punctele noastre de lucru, la sediu sau orice alte detalii cu privire la modul in care interactionati cu noi;
  • Informatii pe care le colectam cand navigati pe site-ul nostru, inclusiv adrese IP, cookie-uri sau tehnologii similare, detaliate mai jos.
  • Detalii de utilizare si adrese IP. Putem colecta informatii statistice cu privire la echipamentele, actiunile si tiparele de navigare ale utilizatorilor Site-ului nostru. Aceste informatii deriva din vizita si navigarea dumneavoastra pe Site. Informatiile pot include, de exemplu:
    • trafic, date privind jurnale si alte date de comunicare;
    • informatii cu privire la resursele pe care le accesati;
    • informatii cu privire la computerul si conexiunea dumneavoastra la internet (de exemplu,
    • inclusiv adresa dumneavoastra IP, sistemul de operare si tipul de browser), pentru
    • administrarea sistemului;

DATE CU CARACTER PERSONAL ALE ALTOR PERSOANE FIZICE

In cazul in care furnizati date cu caracter personal cu privire la o alta persoana, trebuie sa va asigurati ca persoana fizica in cauza are cunostinta de aspectele prezentate in acest document, inclusiv identitatea noastra, modul in care ne poate contacta, scopurile in care colectam, practicile noastre de divulgare a datelor cu caracter personal, dreptul persoanei fizice de a obtine acces la datele cu caracter personal si de a depune plângeri cu privire la gestionarea datelor cu caracter personal, si consecintele nefurnizarii datelor cu caracter personal (cum ar fi imposibilitatea noastra de a presta servicii).

ACTUALIZAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

In cazul in care oricare dintre datele cu caracter personal trebuie actualizate (ex daca va schimbati prenumele, numele sau adresa de e-mail) sau daca doriti sa anulati orice fel de cerere catre noi, sau daca luati cunostinta de faptul ca detinem orice date cu caracter personal incorecte cu privire la dumneavoastra, va rugam sa ne anuntati prin comunicarea unui e-mail (madalin@dianex.ro) la Dianex. Nu vom fi raspunzatori pentru nici o pierdere decurgând din Date cu Caracter Personal incorecte, neautentice, insuficiente sau incomplete pe care ni le furnizati.

In acelasi timp, vom lua masuri juste pentru actualizarea periodica a registrelor noastre cu privire la datele dumneavoastra cu caracter personal, dar nu vom fi raspunzatori pentru nicio modificare neprevazuta a datelor dumneavoastra cu caracter personal.

4. Perioada stocarii datelor

Vom pastra datele dumneavoastra cu caracter personal pentru o perioada de timp necesara indeplinirii scopurilor indicate in sectiunea prezentata mai sus sau respectiv pe perioada in care ne aflam in relatii contractuale, dar nu mai mult de 24 de luni. Vom inceta sa le prelucram, cand, in acest context nu mai sunt necesare ori atunci cand va retrageti consimtamantul (daca este cazul) si nu mai exista motive care justifica prelucrarea acestora in continuare.

5. Drepturile persoanelor vizate

Drepturile de care beneficiati in legatura cu procesarea datelor dumneavoastra cu caracter personal sunt urmatoarele:

  • Dreptul de acces inseamna dreptul de a obtine o confirmare din partea noastra ca prelucram sau nu datele dvs. cu caracter personal care va privesc si, in caz afirmativ, acces la datele respective si la informatii privind modalitatea in care sunt prelucrate datele. Informatiile le veti primi in scris sau prin alte mijloace, inclusiv, atunci cand este oportun, in format electronic. informatiile va vor puteat fi furnizate si verbal. Cererea poate fi depusa fara niciun cost doar o data pe an. Informatiile va vor fi oferite fara intarzieri nejustificate si in orice caz in cel mult o luna de la primirea cererii. Aceasta perioada poate fi prelungita cu doua luni atunci cand este necesar, tinandu-se seama de complexitatea si numarul cererilor. Veti fi informat cu privire la orice astfel de prelungire, in termen de o luna de la primirea cererii.
  • Dreptul la rectificare se refera la corectarea, fara intarzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunicata fiecarui destinatar la care au fost transmise datele, cu exceptia cazului in care acest lucru se dovedeste imposibil sau presupune eforturi disproportionate.
  • Dreptul la opozitie vizeaza dreptul de a va opune prelucrarii datelor personale, fara a aduce insa atingere obligatiilor legale ce cad in sarcina subscrisei.
  • Dreptul la restrictionarea prelucrarii poate fi exercitat in cazul in care contestati exactitatea datelor, pe o perioada care ne permite verificarea corectitudinii datelor; prelucrarea este ilegala, iar persoana se opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea; in cazul in care subscrisa nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoana i le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; in cazul in care persoana s-a opus prelucrarii pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale operatorului prevaleaza asupra celor ale persoanei respective
  • Dreptul la portabilitatea datelor se refera la dreptul de a primi datele personale intr-un anumit format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat si la dreptul ca aceste date sa fie transmise direct altui operator, daca acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic, cu analizarea costurilor si riscurilor.
  • Dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) inseamna ca aveti dreptul de a solicita sa va stergem datele cu caracter personal, fara intarzieri nejustificate, inclusiv in cazul in care se aplica unul dintre urmatoarele motive: nu mai exista raport in baza unui contract, acestea nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; va retrageti consimtamantul si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare; va opuneti prelucrarii si nu exista motive legale si/sau legitime care sa prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale;

In ceea ce priveste comunicarile de marketing primite de la noi, puteti, de asemenea, sa va retrageti consimtamantul in orice moment prin simpla accesare a linkului de ”dezabonare” de la subsolul fiecarui mesaj primit prin e-mail de la noi sau printr-o solicitare in acest sens transmisa la adresa de email madalin@dianex.ro.

Pentru a ne conforma obligatiilor legale de securitate si confidentialitate a datelor ce ne revin, atunci cand va exercitati unul dintre drepturile de care beneficiati in calitate de persoana vizata, este posibil sa va cerem sa va dovediti identitatea.

EXERCITAREA DREPTURILOR

Pentru exercitarea drepturilor va trebui sa ne contactati prin intermediul postei electronice la adresa madalin@dianex.ro in cadrul careia sa ne oferiti informatiile necesare pentru indentificarea dvs. si dreptul care doriti sa il exercitati

Pentru a va exercita drepturile dumneavoastra, puteti depune o cerere, semnata si datata in scris la adresa fizica sau puteti sa o transmiteti la adresa Ploiesti, Prahova, str. Plugarilor nr. 2-4 destinatar Dianex Serv SRL

PLANGERI SI/SAU SESIZARI CU PRIVIRE LA INCALCAREA DREPTURILOR

Pentru a va exercita aceste drepturi, puteti depune o cerere, semnata si datata la urmatoarea adresa de email: madalin@dianex.ro.

In cazul in care aveti orice ingrijorare referitoare la o potentiala incalcare a dreptului dvs. privind confidentilalitatea datelor cu caracter personal, puteti sa ne transmiteti o informare in acest sens pe adresa de mail de mai sus si in cel mai scurt timp posibil va vom contacta si vom solutiona amiabil solicitarea dvs..

Vom lua in considerare orice solicitari sau informari pe care le primim si va vom transmite un raspuns intr-un termen de maxim 30 de zile.
Aveti dreptul de a contactaAutoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
Adresa: Bucuresti, b-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, sector 1, cod postal 010336
Pagina de internet: http://www.dataprotection.ro
Adresa de e-mail: anspdcp@dataprotection.ro
Telefon: +40.318.059.211; +40.318.059.212
Fax: +40.318.059.602

CUM PROTEJAM DATELE CU CARACTER PERSONAL

Dianex pune în aplicare măsuri de siguranță (SSL, serveside encription, ultimele versiuni de soft, backup automat, datacenter, acces limitat, etc. ) administrative, tehnice, organizatorice și fizice pentru a proteja datele dumneavoastră cu caracter personal împotriva distrugerii accidentale, ilegale sau neautorizate, pierderii, alterării, accesării, comunicării sau utilizării în alte scopuri, parte din acestea detaliate in Sectiunea Securitatea datelor, confidențialitatea și securitatea

CONDITII UTILIZARE TEAMVIEWER

Dianex nu își asumă nici o responsabilitate pentru programele instalate pe computer sau software-ul pentru protejarea acestora (scanere antivirus sau firewall).
Dianex nu își asumă nicio răspundere pentru defectele pe care nu le-a cauzat, chiar dacă acestea apar la un moment similar celui în care a fost acordat suportul.
Dianex vă asigură că angajații noștri sunt pregătiți corespunzător și respectă obligațiile de protectie a datelor.
Asistenta online la distanta la distanță este efectuată doar cu acceptul expres al dvs, prin furnizarea ID-ului si parolei.

  • Consultantul Dianex nu vă poate vizualiza PC-ul fără permisiunea dvs. exprimată.
  • Consultantul Dianex nu poate lucra cu dvs. fără permisiunea dvs. exprimată.
  • Datele nu pot fi șterse de pe PC-ul dvs. neobservate și fără permisiunea dvs
  • Puteți întrerupe sesiunea comună în orice moment.

Politica securitate TEAMVIEWER

Data actualizare 16.07.2019

POLITICA DE COOKIES

Ce sunt cookie-urile

Așa cum este practica obișnuită cu aproape toate site-urile profesionale, acest site utilizează module cookie, care sunt fișiere mici care sunt descărcate pe computer, pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare pe internet. Această pagină descrie informațiile pe care le colectează, modul în care o folosim și de ce uneori trebuie să stocăm aceste cookie-uri. Vom împărtăși, de asemenea, modul în care puteți împiedica stocarea acestor cookie-uri, însă aceasta poate incetini sau strica anumite elemente ale funcționalității site-ului.
Pentru mai multe informații generale despre modulele cookie, consultați articolul Wikipedia despre cookie-urile HTTP.

Cum folosim cookie-urile

Utilizăm cookie-urile pentru mai multe motive detaliate mai jos. Din păcate, în majoritatea cazurilor, nu există opțiuni standard pentru dezactivarea cookie-urilor fără a dezactiva complet funcționalitățile și funcțiile pe care le adaugă pe acest site. Este recomandat să lăsați toate cookie-urile dacă nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de ele sau nu, în cazul în care acestea sunt utilizate pentru a furniza un serviciu pe care îl furnizam si-l utilizați.

Dezactivarea modulelor cookie

Puteți preveni setarea cookie-urilor prin ajustarea setărilor din browserul dvs. (consultați asistența browserului dvs. pentru a face acest lucru). Rețineți că dezactivarea cookie-urilor va afecta funcționalitatea acestui site. Dezactivarea cookie-urilor va duce, de obicei, la dezactivarea anumitor funcționalități și funcții ale acestui site. Prin urmare, este recomandat să nu dezactivați modulele cookie. Puteți afla cum să gestionați modulele cookie în browserul dvs. web, urmând Ghidul cookie-urilor browserului.

Contextul legislativ

Conform cerintelor Directivei (UE) 2002/58/EC („Directiva E-Privacy”) si a Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE („Regulamentul GDPR”) aplicabil din data de 25 mai 2018, avem obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care dvs. ni le furnizati prin utilizarea site-ului nostru in acord cu prevederile Regulamentului GDPR si a Directivei E-Privacy.

In special, Regulamentul GDPR ne obliga, in primul rand, sa oferim posibilitatea ca utilizatorul sa-si exprime sau, dupa caz, sa-si retraga oricand consimtamantul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal, sa rectifice continutul datelor cu caracter personal sau sa solicite transferul datelor cu caracter personal catre un alt operator, iar, in al doilea rand, sa informam utilizatorul despre continutul cookie-urilor utilizate de site-ul nostru, ce categorii de date personale ale utilizatorului  sunt prelucrate de cookie-urile noastre, ce facem cu informatiile obtinute de cookie-uri si unde stocam respectivele informatii, oferirea unui nivel de securitate ridicat asupra informatiilor colectate de cookie-uri, posibilitatea utilizatorului de a bloca oricand rularea oricarui sau a tuturor cookie-urilor de site-ul nostru, precum si stergerea informatiilor colectate de cookie-uri.

Pentru mai multe detalii privind continutul acestor norme juridice, va rugam sa accesati urmatoarele link-uri:

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/?uri=celex%3A32002L0058
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679

Consimtamantul dvs. pentru utilizarea cookie-urilor

Odata ce ati accesat site-ul nostru veti fi intampinat de un mesaj prin care vi se va cere consimtamantul cu privire la Termenii si Conditiile care contin si prezentele politici de cookie-uri, cu care  care veti fi sau nu de acord sa le folosim pe durata vizitei dvs. pe site-ul nostru. De asemenea, este important de retinut ca prin consimtamantul dat in sensul utilizarii cookie-ului/urilor respectiv/e veti fi de acord si cu stocarea in conditii de siguranta a informatiilor colectate de cookie-ul/-urile cu care ati fost de acord.

Precizam ca oricand veti avea posibilitatea sa blocati rularea cookie-urilor asa cum fiecare browser de navigare are configurarea de blocare.

Care este durata de viata a unui cookie

Cooki-urile sunt administrate de web-servere. Durata de viata a unui cookie poate varia semnificativ, depinzand de scopul pentru care este plasat. Unele cookie-uri sunt folosite exclusiv pentru o singura sesiune (cookie-urile de sesiune) si nu mai sunt retinute odata ce utilizatorul paraseste website-ul si unele cookie-uri sunt retinute si refolosite de fiecare data cand utilizatorul revine pe acel website (cookie-urile persistente). Cu toate acestea, cookie-urile pot fi sterse de un utilizator in orice moment.

Cookie-urile pe care le-am stabilit

  • Cookie-urile legate de cont

Dacă creați un cont pe site sau aplicatia noastar, atunci vom folosi module cookie pentru gestionarea procesului de înscriere și a administrării generale. Aceste cookie-uri vor fi, de obicei, șterse atunci când vă deconectați, însă în unele cazuri acestea pot rămâne ulterior pentru a vă aminti preferințele site-ului atunci când sunteți deconectat.

  • Cookie-urile asociate autentificari in cont

Utilizăm cookie-urile atunci când sunteți conectat, astfel încât să ne amintim de acest fapt. Acest lucru vă împiedică să vă conectați de fiecare dată când vizitați o pagină nouă. Aceste cookie-uri sunt în general eliminate sau șterse atunci când vă deconectați, pentru a vă asigura că puteți accesa doar caracteristicile și zonele restricționate când sunteți conectat (ă).

  • Newsletters

Acest site oferă servicii de abonare la buletine de știri sau e-mail, iar modulele cookie pot fi folosite pentru a vă reaminti dacă sunteți deja înregistrat și dacă doriți să afișați anumite notificări care ar putea fi valide doar pentru utilizatorii abonați / abonați.

  • Cookie-urilor asociate ordinelor de prelucrare a comenzilor

Acest site oferă servicii de comerț electronic sau de plată, iar unele cookie-uri sunt esențiale pentru a vă asigura că comanda dvs. este reținută între pagini, astfel încât să o putem procesa în mod corespunzător.

  • Cookie-uri legate de sondaje sau anchete

Din când în când, oferim anchete de utilizatori și chestionare pentru a vă oferi informații interesante, instrumente utile sau pentru a înțelege mai bine baza noastră de utilizatori. Aceste anchete pot utiliza cookie-uri pentru a vă aminti cine a participat deja la un sondaj sau pentru a vă oferi rezultate corecte după ce schimbați paginile.

  • Cookie-urile asociate formularelor de contact

Când trimiteți date către un formular, cum ar fi cele găsite în paginile de contact sau formularele de comentarii, modulele cookie pot fi setate pentru a vă aminti detaliile utilizatorului pentru corespondență viitoare.

  • Cookie pentru preferințe site

Pentru a vă oferi o experiență extraordinară pe acest site, vă oferim funcția de setare a preferințelor pentru modul în care acest site rulează atunci când îl utilizați. Pentru a vă aminti preferințele, trebuie să setați cookie-urile astfel încât aceste informații să poată fi apelate ori de câte ori interacționați cu o pagină este afectată de preferințele dvs.

Cookie-urile de la parti terte

În unele cazuri speciale folosim de asemenea cookie-uri furnizate de terțe părți de încredere. Următoarea secțiune detaliază care sunt cookie-urile terță parte pe care le-ați putea întâlni prin acest site.

  • Acest site utilizează Google Analytics, una dintre cele mai răspândite și mai sigure soluții de analiză de pe web, pentru a ne ajuta să înțelegem modul în care utilizați site-ul și modalitățile prin care vă putem îmbunătăți experiența. Aceste cookie-uri pot urmări lucruri precum durata petrecută pe site și paginile pe care le vizitați, astfel încât să putem continua să producă conținut interesant. Pentru mai multe informații despre cookie-urile Google Analytics, consultați pagina oficială Google Analytics.
  • Analiștii diverselor parti terta sunt utilizați pentru a urmări și a măsura utilizarea acestui site, astfel încât să putem continua să producă conținut interesant. Aceste cookie-uri pot urmări lucruri precum durata petrecută pe site-ul sau paginile pe care le vizitați, ceea ce ne ajută să înțelegem cum putem îmbunătăți site-ul pentru dvs.
  • Din când în când, încercăm noi caracteristici și facem modificări subtile ale modului în care site-ul este livrat. Atunci când testați în continuare funcții noi, aceste cookie-uri pot fi utilizate pentru a vă asigura că beneficiați de o experiență consistentă în timp ce vă aflați pe site, asigurându-vă în același timp că înțelegem ce optimizări apreciază cel mai mult utilizatorii noștri.
  • Pe măsură ce vindem servicii, este important să înțelegem statisticile despre numărul de vizitatori pe site-ul nostru care fac efectiv o achiziție și, ca atare, acesta este tipul de date pe care aceste cookie-uri le vor urmări. Acest lucru este important pentru dvs., deoarece înseamnă că putem să facem cu exactitate previziuni de afaceri care să ne permită să monitorizăm costurile de publicitate și de produs pentru a vă asigura cel mai bun preț posibil.
  • Utilizăm anunțuri pentru a compensa costurile de rulare a acestui site și pentru a oferi finanțare pentru dezvoltarea ulterioară. Cookie-urile de publicitate comportamentale utilizate de acest site sunt concepute astfel încât să vă asigurăm că vă oferim cele mai relevante anunțuri acolo unde este posibil prin urmărirea anonimă a intereselor și prezentarea unor lucruri similare care ar putea fi de interes.
  • Mai mulți parteneri promovează în numele nostru și cookie-urile de urmărire afiliate ne permit să vedem dacă clienții noștri au venit pe site printr-unul din site-urile noastre partenere, astfel încât să le putem acorda în mod corespunzător și, dacă este cazul, să permită partenerilor noștri afiliați să furnizeze orice bonus pe care îl pot vă oferă o achiziție. De asemenea, folosim butoane și / sau pluginuri de social media pe acest site care vă permit să vă conectați cu rețeaua socială în diferite moduri. Pentru ca acestea să funcționeze următoarele site-uri media sociale inclusiv; {facebook, google+, youtube, whatup, skype} vor seta cookie-uri prin site-ul nostru, care pot fi utilizate pentru a îmbunătăți profilul dvs. pe site-ul lor sau pentru a contribui la datele pe care le dețin pentru diferite scopuri prezentate în confidențialitatea lor politici.
CookieTipDuratăDescriere
__cfduidpersistent5 aniCookie-ul  este folosit pentru a identifica clienții individuali în spatele unei adrese IP partajate și pentru a aplica setările de securitate pe bază de client.
cookielawinfo-checkbox-non-necessarypersistent1 anCookie care ține evidența modulelor cookie pe care le-ați aprobat.
GPSHTTP1 ziÎnregistrează un ID unic pe dispozitive mobile pentru a permite urmărirea pe baza locației GPS geografice.
IDEHTTP1 anFolosit de Google DoubleClick pentru a înregistra și a raporta acțiunile utilizatorului site-ului după ce a vizualizat sau a făcut click pe unul dintre anunțurile agentului de publicitate, în scopul de a măsura eficacitatea unui anunț și de a prezenta anunțuri direcționate utilizatorului.
NIDHTTP6 luniÎnregistrează un ID unic care identifică dispozitivul utilizatorului returnat. ID-ul este utilizat pentru anunțurile direcționate.
PREFHTTP8 luniÎnregistrează un cod unic utilizat de Google pentru a păstra statistici despre modul în care vizitatorul folosește videoclipuri YouTube pe site-uri diferite.  
ssHTTPSessionStrict pentru a menține sesiunea și a oferi funcționalitate pentru widget-ul de suport pentru chat pe platforma Tawk.to.
TawkConnectionTimeHTMLSessionRetine durata convorbirii de pe Tawk.
test_cookieHTTP1 ziFolosit pentru a verifica dacă browserul utilizatorului acceptă cookie-uri.  
VISITOR_INFO1_LIVEHTTP179 zileSe încearcă să se estimeze bandwith-ul utilizatorilor pe paginile cu videoclipuri YouTube integrate
YSCHTTPSessionÎnregistrează un ID unic pentru a păstra statisticile privind ce videoclipuri YouTube au văzut utilizatorul
yt-remote-cast-installedHTMLSessionStochează preferințele utilizatorului video utilizând video YouTube încorporat
yt-remote-connected-devicesHTMLPersistent Stochează preferințele utilizatorului video utilizând video YouTube încorporat  
yt-remote-device-idHTMLPersistentStochează preferințele utilizatorului video utilizând video YouTube încorporat  
yt-remote-fast-check-periodHTMLSessionStochează preferințele utilizatorului video utilizând video YouTube încorporat  
yt-remote-session-appHTMLSessionStochează preferințele utilizatorului video utilizând video YouTube încorporat
yt-remote-session-nameHTMLSessionStochează preferințele utilizatorului video utilizând video YouTube încorporat

Mai multe informatii

Sperăm că a clarificat lucrurile pentru dvs. și așa cum a fost menționat anterior dacă există ceva care nu este sigur dacă aveți nevoie sau nu este mai sigur să lăsați cookie-urile activate în cazul în care nu interacționează cu una dintre funcțiile pe care le utilizați pe site-ul nostru. Această politică de cookie-uri a fost creată cu ajutorul Regulatorului de cookie-uri GDPR Generator. Cu toate acestea, dacă cauți mai multe informații, atunci ne puteți contacta prin una dintre metodele de contact preferate:

Daca nu doriți utilizarea cookie-urilor, puteți folosi setarile browserului preferat pentru stergerea sau blocarea acestora sau folosirea unor plugin-uri care fac acelasi lucru:

Încheierea şi executarea contractelor la distanţă cu persoanele fizice pentru serviciile de înfiintare firme la Registrul Comertului

Client = orice persoana fizica care comanda online servicul de completare documente pentru inregistrarea de firme (PFA, I.I., I.F. SRL, SNC) la Registrul Comertului si dupa caz, depunerea acestora la Registrul Comertului

Comerciant – Dianexaccounting SRL, firma autorizata CECCAR , numar autorizatie 12890

Identitatea comerciantului

Dianexaccounting SRL , Sediul Social : Ploiesti, str. Plugarilor nr. 2-4 , Prahova, C.U.I 37786676 , Nr. ONRC J29/1491/2017, Capital Social 200 lei, adresa email madalin@dianex.ro, numar telefon 0721 321 348

Caracteristicile esenţiale ale serviciului

Varianta Economic – Dianexaccounting SRL intocmeste documentele necesare inregistrarii de firme (PFA, I.I., I.F. SRL, SNC) la Registrul Comertului si le livreaza clientului prin email sau clientul le ridica de la sediul Dianexaccounting SRL. Clientul ia la cunostinta de continutul documentelor intocmite de comerciant si le depune la Registru Comertului. Dupa inregistrarea firmei la Registrul Comertului, clientul ridica de la ghiseul Registrul Comertului actele firmei.

Varianta Complet – Dianexaccounting SRL intocmeste documentele necesare inregistrarii de firme (PFA, I.I., I.F. SRL, SNC) la Registrul Comertului si le livreaza clientului prin email sau clientul le ridica de la sediul Dianexaccounting SRL pentru a le semna. Clientul ia la cunostinta de continutul documentelor intocmite de comerciant si da la notariat declaratiile si specimenul necesare inregistrarii firmei la Registrul Comertului. Costurile cu declaratiile si specimenul de la notariat sunt suportate de catre client. Clientul livreaza pe cheltuiala sa, documentele la sediul comerciantului. Comerciantul depune documentele necesare inregistrarii de firme, online pe portalul ONRC sau la ghiseul Registrului Comertului.
Dupa inregistrarea firmei la Registrul Comertului clientul ridica actele de la sediul sau sau le va primi prin serviciu de curierat. Taxele pentru serviciu de curierat sunt suportate de catre client

Cheltuielile de livrare

Sunt suportate in integralitate de catre client

Perioada de valabilitate preţului

Comerciantul poate modifica unilateral preturile afisate pe pagina de site a fiecarui serviciu, fara o instiintare prealabila. Comenzile platite inainte de schimbarea pretului nu vor fi afectate de acea modificare.

Termenul limită de executare a obligaţiilor

Comerciantul isi indeplineste obligatiile privind intocmirea documentelor necesare inregistrarilor de firme si, dupa caz, depunerea la Registru Comertului, in maxim 5 zile lucratoare dup momentul in care primeste toate informatiile si documentele necesare.

Condiţiile şi modalităţile de exercitare a dreptului de denunţare unilaterală

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului

Data incheieri contractului este data la care clientul transmite comerciantului ca este de acord cu clauzele contractuale.

Pentru contractele de furnizare de servicii a căror execuţie a început, nu se pot denunta unilateral de client. Executia contractelor incepe in momentul in care se face rezervare de nume al firmei, sau in momentul in care documentele sunt întocmite partial sau integral

In situatia in care, din motive neimputabile prestatorului, beneficiarul renunta la serviciile acestuia, dupa ce executia serviciilor comandate a inceput, sau dosarul este respins de functionarii ONRC, prestatorul este indreptatit la retinerea integrala a pretul incasat, restituind in integralitate sumele incasate de la beneficiar reprezentant taxe ONRC.

In situatia refacerii documentatiei sau/si a modificarilor solicitate de functionarii ONRC din motive neimputabile prestatorului, obiectul contractului este considerat ca fiind prestat, beneficiarul va achita un tarif suplimentar de 100 lei / modificare. In situatia depunerilor/deplasarilor suplimentare la ONRC, pentru depunerea documentatiei refacute din motive neimputabile prestatorului, beneficiarul va achita un tarif suplimentar de 100 lei / (depunere/deplasare).

In situatia in care beneficiarul doreste modificarea/completarea documentelor deja intocmite de catre prestator pe baza documentelor si informatiilor primite de la beneficiar, prestatorul va percepe un tarif suplimentar de 100 lei / (completare/modificare)

Intermediere obtinere Certificate Constatatoare si Furnizare Informatii de la Registrul Comertului

Comisionul de intermediere perceput de catre Dianexacconting SRL este de 24,90 lei.

In vederea eliberarii Certificatului Constatator / Furnizare de Informatii de catre ONRC, Dianexaccounting SRL va plati in numele solicitantului taxa de eliberare in valoare de 45 lei / certificat constatator sau 20 lei / furnizare informatii. Aceste sume se vor factura solicitantului in vederea recuperarii acestora.

Comenzile clientilor vor intra in lucru dupa confirmarea platii de catre cumparator (in cazul platilor prin VIRAMENT) sau de catre procesatorul de plati Mobilpay (in cazul platilor cu CARDUL). Certificatul Constatator / Furnizarea de Informatii va fi transmis clientului pe emailul inscris in formularul de comanda.

Dianexaccounting SRL va emite factura pe numele entitatii pentru care se solicita Certificatul Constatator / Furnizarea de Informatii, pentru comisionul de intermediere, dar si pentru taxa ONRC platita in numele clientului la Registrul Comertului.

Prin transmiterea comenzii, clientul imputerniceste Dianexaccountig SRL sa solicite la Registrul Comertului Certificat Constatator / Furnizare Informatii,  este de acord ca un reprezentant Dianex sa figureze ca solicitant pe Certificatul Constatator / Furnizare Informatii solicitant si imputerniceste in mod expres pe Dianexaccountig SRL sa plateasca in numele sau taxa de la Registrul Comertului

Avand in vedere ca obtinerea Certificatului Constatator se face electronic pe serverul Registrului Comertului, Dianexaccounting SRL nu poate garanta un timp maxim pana la obtinerea certificatului constatator.

Certificatul Constatator este eliberat cu semnatura electronica de Oficiul National al Registrului Comertului, Dianexaccountig SRL nefiind in nici un fel responsabil pentru continutul certificatului eliberat.

RETURNARE
In cazurile in care cererile de eliberare certificate constatatoare nu pot fi onorate (in principal entitatilor care nu sunt inregistrate la ONRC, ca C.M.I.-urile, Fundatiile, etc) Dianexaccounting SRL va returna clientului taxa ONRC incasata de la acesta. Comisionul de intermediere  nu se va returna, acesta fiind utilizat pentru acoperirea cheltuielilor bancare pentru inregistrarea cererii de certificat.

In cazurile solicitarilor din partea clientilor pentru renuntarea la cererile transmise si platite si la restituirea sumelor achitate, Dianexaccounting SRL va proceda:

  1. daca Certificatul Constatator / Furnizare Informatii solicitat de client a fost deja obtinut, sumele incasate nu se vor restitui;
  2. daca Certificatul Constatator / Furnizare Informatii solicitat de client nu a fost platit de vanzator la ONRC, se va restituii taxa ONRC din factura, comisionul de intermediere fiind retinut pentru acoperirea cheltuielilor bancare.