Asiguram intocmirea dosarului si depunerea acestuia pentru Infiintare SRL online in toate judetele tarii. Pentru clientii din judetul Prahova va stam la dispozitie si la sediul nostru din Ploiesti str. Plugarilor nr.2-4:

Consultanta + Intocmirea completa a dosarului si depunerea la ONRC

Comision Dianex + Taxe ONRC – 450 lei (reprezinta costul complet pentru infiintarea de SRL).

In pret sunt incluse:

  • Rezervare nume SRL;
  • Cosultanta privind documentele si pasii Infiintare SRL;
  • Tehnoredactare: act constitutiv, acte folosinta sediu si puncte lucru, declaratii si cereri;
  • Autorizare activitati la sediu, puncte de lucru si la terti (la ONRC);
  • Informarea privind obligatiile ulterioare;
  • Alegerea corecta a codurilor CAEN pentru activitatile desfasurate;
  • Completarea declaratiilor model 1, 2 sau 3;
  • Taxe ONRC si reprezentare.
  • Intocmirea dosarului si depunerea la ONRC din toate judetele;

In pret NU sunt incluse:

  • capitalul social – minim 200 lei;
  • specimenul de semnatura la notar – aproximativ 35 lei;
  • declaratiile de la notar;

Pe scurt, dvs trebuie sa aduceti:

  1. actele de identitate pentru asociati si administratorii SRL-ului;
  2. copie dupa actul de proprietate pentru imobilul unde se stabileste sediul social;
  3. copie dupa actele de identitate ale proprietarilor imobilului pentru intocmirea contractului de folosinta pentru sediu social.

De restul ne ocupam noi!

Detaliere acte necesare:

  • Acte identitate pentru Asociati si Administratori:
  • Documentul care atestă dreptul de folosinta asupra spaţiului cu destinaţie de sediul social (copie):
    1. contract comodat (NU trebuie inregistrat la Administratia Financiara) – original;
    2. contract de inchiriere (NU trebuie inregistrat la Administratia Financiara) – copie;
    3. contract de subinchiriere (impreuna cu contractul initial de inchiriere din care sa reiasa dreptul chiriasului de a subinchiria spatiu) – copie;
    4. contract servicii juridice Gazduire Sediu Social – original;
  • Documentul care atesta dreptul proprietarului (sediului social) de a da spre folosinta sediul social:
    1. actul de proprietate pentru sediul social, daca sediul social NU se afla in mediul Rural – copie
    2. adeverinta de la Primarie din care sa reiasa ca imobilul respectiv este inscris in evidentele fiscale ale Primariei, daca sediul social se afla in mediul Rural – original;
  • Accept Asociatie de Proprietari/Locatari, in cazul in care sediul social, se afla intr-o cladire cu mai multe apartamente (descarca formular);
  • Adeverinta Universitate pentru facilitati Student, daca este cazul – (original);
  • Specimen Semnatura pentru Administratori- (original) – se semneaza in fata Notarului sau a Functionarilor de la ONRC;
  • Declaratie facilitati Student, daca este cazul – (original) – se semneaza in fata Notarului;
  • Declaratie facilitati Debutant, daca este cazul – (original) – se semneaza in fata Notarului;
  • Declaratie Sediu daca in imobil mai functioneaza alte societati comerciale – (original) – se semneaza in fata Notarului;
  • Declaratie Asociat Strain, daca este cazul – (original) – se semneaza in fata Notarului;
  • Dovada depunere capital social pentru toti asociatii (minim 200 lei) – copie
  • Alte documente in functie de profilul firmei;

{tab Pasi infiintare SRL }{slider Stabilirea datelor initiale}

  • Stabilirea asociatilor si administratorilor;
  • Alegerea a 3 denumiri de firma;
  • Alegerea activitatii principale si activitatilor secundare din Actul Constitutiv;
  • Alegerea activitatilor din Actul Constitutiv pentru care se solicita autorizare la ONRC – Noi ne ocupam de alegerea CAEN-urilor corecte pentru activitatile pe care le veti desfasura;
  • Stabilirea vectorului fiscal (cu, sau fara salariati, accize, etc);
  • Stabilirea sediului social;
  • Verificarea documentelor aduse de dvs;{slider Rezervarea firmei}Prima etapa la infiintare SRL este Rezervarea Denumirii Firmei.

Vom face rezervarea denumirii firmei pe loc, in prezenta Dvs!.

Important de retinut este faptul ca, denumirile alese de dvs care pot creea confuzie cu o alta societate, vor fi respinse de functionarii ONRC. Pentru a iesi din aceasta situatie se poate adauga unele nume auxiliare cum ar fi „Serv”, „Impex” etc.

Se interzice inscrierea unei firme care conţine cuvintele: „ştiinţific”, „academie”, „academic”, „universitate”, „universitar”, „şcoală”, „şcolar” sau derivatele acestora. Înscrierea unei firme care conţine cuvintele: „naţional”, „român”, „institut” sau derivatele acestora ori cuvinte sau sintagme caracteristice autorităţilor şi instituţiilor publice centrale se realizează numai cu acordul Secretariatului General al Guvernului.{slider Semnare Declaratii si depunere capital social}Dupa obtinerea rezervarii pentru denumirea firmei, vom intocmi 2 dosare:

  1. un dosar pentru notar unde veti semna „Declaratia de sediu” (daca este cazul), „Specimen semnatura” (veti primi indrumarile exacte);
  2. un dosar pentru banca aleasa de dvs pentru depunerea capitalului social. Din chitanta de depunere trebuie sa reiasa suma depusa, firma pentru care se depune capitalul social, si suma aferenta fiecarui asociat {slider Intocmire si depunere dosar la ONRC}Dupa ce intram in posesia documentelor de la Notar, de la Banca si documentele solicitate, vom intocmi dosarul necesar si-l vom depune la ONRC. Termenul de inregistrare a firmei (ridicarea documentelor de la Ghiseu) este de 3 zile lucratoare de la data depunerii documentatiei finale.{slider Ridicare documente firma}     Felicitari! Aveti firma dorita.

Trebuie stiut ca odata cu ridicarea documentelor firmei dvs (chiar daca nu aveti activitate comerciala), incep si obligatiile, care nu sunt tocmai putine. Trebuie sa aveti in vedere urmatoarele:

  • in maxim 30 zile calendaristice de la data eliberarii Certificatului de Inregistrare, firma trebuie inregistrata la ANAF;
  • in maxim 30 zile calendaristice de la data eliberarii Certificatului de Inregistrare trebuie cumparat Registrul Unic de Control de la Administratia Financiara de care apartineti;
  • trebuie sa ajungeti la banca la care ati depus capitalul social pentru deschiderea contului curent;
  • trebuie sa obtineti autorizatie de Primaria localitatii in care va desfasurati activitatea (pentru anumite activitati);
  • in afara autorizatiilor de la ONRC, pentru anumite activitati trebuie sa obtineti autorizatii speciale de la : DSV, DSP, ITM, Pompieri, Directia Agricola (spre exemplu pentru o Crama trebuie sa obtineti in plus autorizatii de la DVS si Directia Agricola);
  • in cel mai scurt timp trebuie sa gasiti un contabil (Contabilitatea poate fi organizata prin intermediul unui contabil membru CECCAR sau de un salariat cu studii superioare economice. Contabilitatea organizata in orice alt mod se sanctioneaza cu amenda intre 1.000 – 10.000 lei);

Pentru cele mai multe dintre aceste obligatii va putem ajuta NOI!

Pasi infiintare SRL