Certificat Constatator Online eliberat de ONRC
Rapid fără taxă de Urgență **
** Supus unor Termeni și Condiții
Certificat Constatator Online
Rapid, Ieftin și foarte Simplu în 4 pași:
1 – Completează formularul de comandă cu codul de înregistrare al firmei pentru care dorești certificatul. Selectezi documentul dorit și la ce îți servește.
2 – Plătești cu cardul sau prin ordin de plată în siguranță și foarte rapid. Dacă plătești cu O.P., ne trimiteți pe email dovada plății.
3 – Întocmim și depunem cererea pentru obținerea documentului constatator solicitat. Gestionăm procesul de soluționare a cererii.
4 – Îți trimitem pe email documentul dorit împreună cu factura fiscală. Toată procedura durează câteva minute de la confirmarea plății.
Poate te interesează:
Beneficiile clienților Dianex
Beneficiile clienților Dianex
Economisești timp
Descoperă libertatea de a economisi timp prețios! Evită aglomerația la instituții și procesele lungi de deschidere a conturilor online.
Economisești bani
Economisește banii pe care i-ai cheltui în mod obișnuit pentru deplasarea la Registrul Comerțului!
Beneficiezi de consultanță
Beneficiază de suportul consultanților cu peste 19 ani de experiență pentru a-ți atinge obiectivele cu încredere și eficiență maximă!
Etape Comandă Certificat Constatator Online de la ONRC (Registrul Comerțului)
- Cum obțin un document constatator online
Pentru obținerea unui certificat constatator online de la Registrul Comerțului se parcurg următorii pași:
- În formularul de comandă se completează CUI-ul firmei pentru care se dorește certificatul. (ATENȚIE! Se pot elibera certificate doar firmelor care sunt înregistrate la Registrul Comerțului.). Pentru CMI, ONG, Asociații, Fundații sau Liber Profesioniști înregistrați doar la ANAF, NU se poate obține certificat constatator.
- După introducerea CUI, se apasă butonul Validează CUI-ul din formular. În acest mod datele firmei sunt importate de pe serverul ANAF.
- Selectați tipul de document dorit:
- Certificatde bază
- Certificat fonduri IMM
- Certificat pentru insolvență
- Informare ONRC
- Introduceți informațiile de comunicare (adresa de email, număr telefon).
- Certificatul este eliberat prin serviciul infocert. Acesta prezintă starea la zi a firmei și informaţii despre asociați și administratori.
De ce să comanzi online pe www.dianex.ro
Întrebări frecvente despre eliberare certificat constatator online
Ce este un Constatator eliberat de ONRC?
Certificatul Constatator eliberat de Registrul Comerțului în baza legii 265/2022 este documentul care prezintă informațiile la zi privind: asociații și administratorii firmei, sediul social și punctele de lucru, activitatea principală si activitățile secundare din actul constitutiv, cenzorii și auditorii financiari, indicatori situații financiare anuale, condamnări penale starea firmei: activă, radiată, suspendată, insolvență, și cuprinde următoarele informaţii:
- denumirea (firma);
- emblema;
- numărul de înregistrare în registrul comerţului;
- codul unic de înregistrare;
- identificator unic la nivel european;
- starea firmei;
- forma juridică;
- sediul social/profesional;
- durata de funcţionare;
- obiectul de activitate – domeniul şi activitatea principală;
- capitalul social (subscris şi vărsat), numărul şi valoarea părţilor sociale;
- asociaţii, datele de identificare, numărul părţilor sociale atribuite fiecărui asociat pentru aportul său, participarea la capitalul social şi la profit şi pierdere;
- Administratorii;
- cenzorii/auditorii financiari;
- sediile secundare;
- activităţi şi sedii autorizate;
- indicatorii din situaţiile financiare anuale;
- alte menţiuni referitoare la măsuri asiguratorii şi condamnări penale.
Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) reprezintă o entitate publică în România cu misiunea de a gestiona înregistrările și evidențele operatorilor economici, precum și de a supraveghea activitățile acestora. Fondată în anul 1991, instituția este subordonată Ministerului Justiției.
În contextul economic actual, atribuțiile ONRC sunt de o importanță crucială. Printre principalele sale responsabilități se numără înregistrarea și autorizarea constituiri, modificării și dizolvării societăților comerciale, precum și a altor forme de organizare juridică.
De asemenea, ONRC are în sarcina sa înregistrarea și publicarea actelor juridice referitoare la societățile comerciale, precum și efectuarea unor verificări periodice pentru a asigura conformitatea cu prevederile legale în domeniul înregistrării și funcționării firmelor.
Înregistrarea la ONRC
Procedurile de înregistrare a unei societăți comerciale sunt realizate prin intermediul Registrului Comerțului, o platformă electronică centralizată pentru operatorii economici. Înregistrarea în Registrul Comerțului necesită depunerea unui dosar complet, inclusiv documentele necesare pentru înregistrarea societății comerciale, alături de plata taxelor aferente.
De asemenea, ONRC este responsabilă și pentru emiterea de certificate constatatoare privind situația juridică a societăților comerciale sau a altor forme de entități juridice. Aceste certificate sunt esențiale pentru diversele tranzacții comerciale sau pentru obținerea de finanțări din partea băncilor sau altor instituții financiare.