Certificat Constatator Online eliberat de ONRC

Rapid fără taxă de Urgență **

  • În condiții de funcționare optimă a serverului ONRC, primești certificatul în 10 – 20 minute, fără taxă suplimentară. **

  • Notificări prin SMS și email pentru stadiul comenzii. **
  • Suport telefonic – Zile Lucrătoare (08.00 – 17.00):
    0730 072 337. **
  • Consultați mai jos răspunsurile la întrebările frecvente despre certificatele constatatoare .

  • În condiții de funcționare optimă a serverului ONRC, primești certificatul în 10 – 20 minute, fără taxă suplimentară. **
  • Notificări prin SMS și email pentru stadiul comenzii. **
  • Suport telefonic – 0730 072 337
    Zile Lucrătoare (08.00 – 17.00).**
  • Consultați mai jos răspunsurile la întrebările frecvente despre certificatele constatatoare .

** Supus unor Termeni și Condiții

Peste 20.000 Certificate Obținute
19 ani certificat constatator clienti multumiti Experiență

1Comanda Certificat / Informare
2Plată
Detalii tipuri certificate obținute de la Registrul Comerțului

Certificat Constatator Online
Rapid, Ieftin și foarte Simplu în 4 pași:

1 – Completează formularul de comandă cu codul de înregistrare al firmei pentru care dorești certificatul. Selectezi documentul dorit și la ce îți servește.

2 – Plătești cu cardul sau prin ordin de plată în siguranță și foarte rapid. Dacă plătești cu O.P., ne trimiteți pe email dovada plății.

3 – Întocmim și depunem cererea pentru obținerea documentului constatator solicitat. Gestionăm procesul de soluționare a cererii.

4 – Îți trimitem pe email documentul dorit împreună cu factura fiscală. Toată procedura durează câteva minute de la confirmarea plății.

Poate te interesează:

Certificatul Constatator este un document Oficial emis cu semnatură electronică de Registrul Comerțului.

Acesta este eliberat în baza legii 265/2022 și conține:

denumirea (firma); CAEN-urile secundare din actul constitutiv. emblema; numărul de înregistrare în registrul comerţului; codul unic de înregistrare; identificator unic la nivel european; starea firmei; forma juridică; sediul social/profesional; durata de funcţionare; obiectul de activitate – domeniul şi activitatea principală; capitalul social (subscris şi vărsat), numărul şi valoarea părţilor sociale; asociaţii, datele de identificare, numărul părţilor sociale atribuite fiecărui asociat pentru aportul său, participarea la capitalul social şi la profit şi pierdere (pentru societăţile cu răspundere limitată, în comandită simplă sau în nume colectiv); Administratorii/Membrii Consiliului de administraţie şi Directorii (în sistemul unitar)/ Membrii Consiliului de supraveghere şi Membrii Directoratului (în sistemul dualist), datele de identificare şi durata mandatului cu puterile conferite; cenzorii/auditorii financiari; sediile secundare; activităţi şi sedii autorizate; indicatorii din situaţiile financiare anuale; alte menţiuni referitoare la măsuri asiguratorii şi condamnări penale.

Informarea O.N.R.C. este un document folosit pentru uz personal (nu este acceptat de instituții), emis FĂRĂ semnatură electronică de Registrul Comerțului.

Acesta conține:

tot ce conține un Certificat Constatator

Beneficiile clienților Dianex

Beneficiile clienților Dianex

Economisești timp

Descoperă libertatea de a economisi timp prețios! Evită aglomerația la instituții și procesele lungi de deschidere a conturilor online.

Economisești bani

Economisește banii pe care i-ai cheltui în mod obișnuit pentru deplasarea la Registrul Comerțului!

Beneficiezi de consultanță

Beneficiază de suportul consultanților cu peste 19 ani de experiență pentru a-ți atinge obiectivele cu încredere și eficiență maximă!

Etape Comandă Certificat Constatator Online de la ONRC (Registrul Comerțului)

  1. Cum obțin un document constatator online

Pentru obținerea unui certificat constatator online de la Registrul Comerțului se parcurg următorii pași:

  1. În formularul de comandă se completează CUI-ul firmei pentru care se dorește certificatul. (ATENȚIE! Se pot elibera certificate doar firmelor care sunt înregistrate la Registrul Comerțului.). Pentru CMI, ONG, Asociații, Fundații sau Liber Profesioniști înregistrați doar la ANAF, NU se poate obține certificat constatator.
  2. După introducerea CUI, se apasă butonul Validează CUI-ul din formular. În acest mod datele firmei sunt importate de pe serverul ANAF.
  3. Selectați tipul de document dorit:
    • Certificatde bază
    • Certificat fonduri IMM
    • Certificat pentru insolvență
    • Informare ONRC
  4. Introduceți informațiile de comunicare (adresa de email, număr telefon).
  5. Certificatul este eliberat prin serviciul infocert. Acesta prezintă starea la zi a firmei și informaţii despre asociați și administratori.

  1. Completare Cerere Certificat Online

Prin intermediul platformei Dianex.ro se pot completa un număr nelimitat de cereri pentru obținerea de certificate constatatoare / informări ONRC.

În situația în care doriți mai multe certificate se va completa formularul de comandă pentru fiecare document în parte.

Obținem certificate de la toate oficiile registrului comerțului din tară.

  1. Facturare certificat constatator

Factura privind comisionul Dianex.ro și taxa ONRC platită de noi la Registrul Comerțului pentru dvs. se poate emite pe numele firmei pentru care s-a efectuat certificatul constatator, pentru o altă firmă sau persoană fizică.

Factura se va comunica pe email în format electronic, împreună cu certificatul / informarea comandată.

  1. Plată certificat

Vă propunem 2 variante de plată a serviciului:

  1. Card Bancar – prin intermediul procesatorului de plăți Stripe Payments
  2. Virament Bancar (O.P.)

Dianex.ro nu are acces direct sau indirect la datele cardului folosit pentru plata serviciului.

În cazul plății prin virament bancar vă rugăm să ne comunicați dovada de plată pe email.

De ce să comanzi online pe www.dianex.ro

Întrebări frecvente despre eliberare certificat constatator online

Certificatele constatatoare și extrasele pentru informări eliberate de Registrul Comerțului sunt generate doar în limba română, conform art.3  punct.4 din HG.902/2012.Pentru traducerea documentelor emise de ONRC în limba engleză, este necesar sa apelați la un traducător autorizat pentru limba în care se dorește traducerea.

Potrivit art. 5 din Legea nr. 455 din 18 iulie 2001 privind semnătura electronică, cu modificările şi completările ulterioare, ”înscrisul în formă electronică, căruia i s-a încorporat, ataşat sau i s-a asociat logic o semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat nesuspendat sau nerevocat la momentul respectiv şi generată cu ajutorul unui dispozitiv securizat de creare a semnăturii electronice, este asimilat, în ceea ce priveşte condiţiile şi efectele sale, cu înscrisul sub semnătură privată.”

Totodată, art. 6 din Legea nr. 455 din 18 iulie 2001 prevede că ”Înscrisul în formă electronică, căruia i s-a încorporat, ataşat sau i s-a asociat logic o semnătură electronică, recunoscut de către cel căruia i se opune, are acelaşi efect ca actul autentic între cei care l-au subscris şi între cei care le reprezintă drepturile”.

Aşadar, semnătura electronică asigura autenticitatea provenienţei expeditorului documentului, precum şi integritatea datelor transmise prin documentul respectiv.

Semnătura electronică este pentru documentele electronice ceea ce este o semnătură olografă pentru documentele tipărite.

Semnătura reprezintă un eşantion de date care demonstrează că o anumită persoană a scris sau a fost de acord cu documentul căruia i s-a ataşat semnătura.

Legea nu instituie în mod expres un termen de valabilitate pentru certificatele constatatoare eliberate în temeiul art.4 alin. (2) din Legea 26/1990 privind Registrul Comerțului, republicată, cu modificarile și completarile ulterioare.

Un atare termen nu poate fi reținut, având în vedere celeritatea efectuării înregistrarilor în registrul comerțului.

Termenul de valabilitate poate fi impus de autoritățile /instituțiile publice sau persoanele juridice care solicită prezentarea certificatului.

Pentru o firmă radiată de la Registrul Comerțului se poate obține Document Constatator în mod ONLINE. La firmele RADIATE sunt afișate doar capitolele privind informații de identificare, motivul radierii si repartizarea activelor.

Certificatele constatatoare și informările emise de ONRC eliberate prin intermediul site www.dianex.ro, sunt pentru firme sau activități independente. Pentru certificate eliberate pe numele unei persoane fizice se va folosi semnătură electronică

Certificatul Constatator lung/extins dar și Certificatul de bază sunt identice în conținut și scop. Pentru a obține un certificat lung sau extins, trebuie să comandați Certificat Constatator de Bază.

Pentru o persoană fizică, Registrul Comerțului poate elibera o Informare ONRC pe CNP sau Certificat Constatator pe CNP.

Certificatul Constatator se poate elibera doar firmelor care sunt înregistrate la Registrul Comerțului. Pentru CMI, ONG, Asociații, Fundații sau Liber Profesioniști înregistrați doar la ANAF, NU se poate obține certificat constatator de la Registrul Comerțului.

Pentru Certificat Constatator nu trebuie făcută împuternicire notarială sau de alt fel.

Nu trebuie să vă deplasați la sediul firmei noastre pentru a intra în posesia Certificatului Constatator. Acesta va fi trimis prin email către dumneavoastră, întreaga procedură fiind exclusiv online.

Da, prețul afișat pe site include taxa ONRC. Nu se percep taxe suplimentare.

Factura este generată imediat ce Certificatului Constatator este emis, așadar factura este expediată la scurt timp dupa trimiterea Certificatului Constatator prin sistemul e-factura.

În condiții de funcționare optimă a serverului ONRC, primești certificatul în 10-20 minute.

Certificatele conțin date personale ale asociaților, administratorilor și a altor persoane a căror publicare în baza de date a Registrul Comețului devin publice.

Acest document este destinat uzului personal și este emis fără semnatură electronică de către Registrul Comerțului, motiv pentru care nu este acceptat de către instituțiile statului.

Această Informare O.N.R.C cuprinde informațiile conținute în documentul Certificat Constatator

Aceste documente sunt eliberate de Oficiul Național al Registrului Comerțului, iar firma noastră nu este în niciun fel responsabilă pentru conținutul documentelor eliberate.

Certificatul eliberat de ONRCnu poate fi generat până când clientul nu efectuează plata sau furnizează dovada plății.

Ce este un Constatator eliberat de ONRC?

Certificatul Constatator eliberat de Registrul Comerțului în baza legii 265/2022 este documentul care prezintă informațiile la zi privind: asociații și administratorii firmei, sediul social și punctele de lucru, activitatea principală si activitățile secundare din actul constitutiv,  cenzorii și auditorii financiari, indicatori situații financiare anuale, condamnări penale starea firmei: activă, radiată, suspendată, insolvență, și cuprinde următoarele informaţii:

  • denumirea (firma);
  • emblema;
  • numărul de înregistrare în registrul comerţului;
  • codul unic de înregistrare;
  • identificator unic la nivel european;
  • starea firmei;
  • forma juridică;
  • sediul social/profesional;
  • durata de funcţionare;
  • obiectul de activitate – domeniul şi activitatea principală;
  • capitalul social (subscris şi vărsat), numărul şi valoarea părţilor sociale;
  • asociaţii, datele de identificare, numărul părţilor sociale atribuite fiecărui asociat pentru aportul său, participarea la capitalul social şi la profit şi pierdere;
  • Administratorii;
  • cenzorii/auditorii financiari;
  • sediile secundare;
  • activităţi şi sedii autorizate;
  • indicatorii din situaţiile financiare anuale;
  • alte menţiuni referitoare la măsuri asiguratorii şi condamnări penale.
certificat constatator online

Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) reprezintă o entitate publică în România cu misiunea de a gestiona înregistrările și evidențele operatorilor economici, precum și de a supraveghea activitățile acestora. Fondată în anul 1991, instituția este subordonată Ministerului Justiției.

În contextul economic actual, atribuțiile ONRC sunt de o importanță crucială. Printre principalele sale responsabilități se numără înregistrarea și autorizarea constituiri, modificării și dizolvării societăților comerciale, precum și a altor forme de organizare juridică.

De asemenea, ONRC are în sarcina sa înregistrarea și publicarea actelor juridice referitoare la societățile comerciale, precum și efectuarea unor verificări periodice pentru a asigura conformitatea cu prevederile legale în domeniul înregistrării și funcționării firmelor.

Înregistrarea la ONRC

Procedurile de înregistrare a unei societăți comerciale sunt realizate prin intermediul Registrului Comerțului, o platformă electronică centralizată pentru operatorii economici. Înregistrarea în Registrul Comerțului necesită depunerea unui dosar complet, inclusiv documentele necesare pentru înregistrarea societății comerciale, alături de plata taxelor aferente.

De asemenea, ONRC este responsabilă și pentru emiterea de certificate constatatoare privind situația juridică a societăților comerciale sau a altor forme de entități juridice. Aceste certificate sunt esențiale pentru diversele tranzacții comerciale sau pentru obținerea de finanțări din partea băncilor sau altor instituții financiare.