Este softul ideal pentru preluarea si programarea eficienta a solicitarilor clientilor dvs, atat directe, telefonice cat si online. Simplitatea, rapiditatea si siguranta sunt atuurile sale pricipale.

Nexus BeautyCenter:

  •  automatizeaza operatiunile de rutina, pentru a elimina greselile, neintelegerile si economisesc timpul clientilor garantand satisfactia lor
  •  este o solutie completa de vanzari, planificari si control pentru Salon, SPA, Sali de sport, Terenuri de sport si Medical SPA
  •  discuta cu clientii si salariatii dumneavoastra prin email, de exemplu:
    • prin expediearea unui e-mail la This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., un client poate solicita situatia programarilor. Aplicatia, tot printr-un mesal e-mail (Reply), genereaza un raspuns automat, expediindu-le aceasta situatie.
    • prin expedierea unui mail la This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , clientul poate solicita situatia soldului serviciilor preplatite. Aplicatia, tot prin raspuns automat, printr-un mesaj email (Reply) le trimite acestora soldul curent si componenta acestuia;
    • salariatii,  printr-un e-mail expediat la  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , pot cere situatia serviciilor prestate si a comisionului/salariului cuvenit. lasi Nexus BeautyCenter le raspunde automat, tot printr-un mesaj email (Reply), calculand si trimitandu-le acestora instantaneu informatiile dorite.

Oferind transparenta programul ofera de fapt siguranta, comoditate si motivare atat clientilor cat si salariatilor. Totul automat si totul fara a consuma suplimentar nici efort, nici timp si nici bani.

Managementul programarilor:

  • Asistent de programare servicii pentru unul sau mai multe servicii simultan.
  • Alocarea si blocarea resurselor (salariati, aparate, terenuri, etc) in functie de tipul de activitate.
  • Cererile de programare online (de pe site) ajung direct in Nexus BeautyCenter.
  • Cererile de programare telefonice + Dispozitiv Caller ID => identifica automat in baza de date clientul + inregistreaza convorbirea telefonica.
  • Urmarirea programarilor dupa statusuri (confirmari, sosiri,...etc).
  • Istoricul programarilor pe clienti.
  • Liste de asteptare in vederea programarii.
51compozitia1.jpg

Fidelizare clienti:

  • Identificarea clientilor dupa cardul de fidelitate.
  • Configurator de promotii, care utilizeaza cele mai populare practici de marketing (de ex.: 2 la pret de 1, la 2 cumparate un alt produs cadou, ...etc).
  • Liste de preturi negociate si alocate pe clienti sau grupuri de clienti.
  • Instrumente de plata PrePay (abonamente, certificate cadou, vouchere, etc.)
  • Instrumente de plata PostPay - evidenta contractelor individuale sau de grup

Atentie deosebita fata de clienti:

  • Istoric vanzari pe clienti.
  • Istoric formule, notess aferenete clintilor si serviciilor prestate.
  • Preluarea si gestionarea fotografiilor clientilor utilizand o camera web.
  • Virtual Styler - construiti imaginea clientului plecand de la o fotografie si utilizand diferite elemnte: coafuri, ochelari si palarii.
  • Evidenta datelor aniversare ale clientilor.

 POS vanzari si solutie fiscala:

  • Interfata de vanzari pentru servicii si produse.
  • Tiparire Bonuri Fiscale pe diverse tipuri de case de marcat (regim imprimanta fiscala)
  • Tiparirea de Note de plata la inchiderea bonului pe o imprimanta departamentala.
  • Crearea si tiparirea de Facturi in baza Bonului Fiscal.
  • Discount liber oferit de operator pe produs sau pe bon.
  • Posibilitatea lucrului in mod nefiscal. Acest mod de lucru este util, de exemplu, in cazul in care se testeaza functionarea softului.

Gestionati eficient preturile, materiile prime si materialele:

  • Fiecare salariat poate avea propria sa lista de preturi pentru o parte sau toate serviciile prestate.
  • Stocurile de materii prime sunt gestionate automat pe baza retetelor/formulelor.
  • Optional functia de scadere a stocurilor poate fi dezactivata, iar retetele se pot utiliza pentru raportare comparativa - consumul real vizavi de consumul calculat.
  • Asistent pentru solutionarea lipsei de stocuri aferente retetelor/formulelor serviciilor vandute.
  • Avertizari pentru expirarea produselor si pentru scaderea stocului sub pragul minim.
  • Tiparirea tichetului de lucru si a bonului de consum de materiale (functie de reteta/formula serviciului prestat) la sosirea clientului la imprimante departamentale.

Controlati activitatea curenta:

  • Control on-line oriunde si oricand pe telefonul dvs. sau pe un alt dispozitiv mobil conectat la internet.
  • Rapoarte detaliate de vanzari, consumuri, statistici, necesar aprovizionare, rezervari, ...etc. cu posibilitatea de export in cele mai populare formate: Word, Excel, PDF, ...etc.
  • Rapoarte de operare a utilizatorilor pentru urmarirea activitatii acestora.
  • Rapoarte de analiza grafica legate de statistica vanzarilor (nr. clienti, profit, ...etc).
  • Rapoarte pentru contabilitatea primara: NIR, Bon de consum, fisa de magazie, fisa de magazie globala, fisa de centralizata, balanta, inventar, registrul stocurilor, expirare produse.

Beneficiati de o gama extinsa de functionalitati:

  • Nexus BeautyCenter are capacitatea gestionarii centralizate a unei retele nationale de tip BeautyCenter (saloane de coafura si frizerii, SPA, Gym,...etc).
  • Siguranta si securitatea datelor oferita de unul din cele mai performante servere de baze de date existente pe piata.
  • Posibilitatea de lucru cu serverul de date aflat la distanta printr-o conexiune la internet.
  • Generarea automata de articole contabile pentru inregistrarea cumpararilor si vanzarilor.
  • Atunci cand se foloseste impreuna cu Nexus ERP: evidenta soldurilor si a fiselor de furnizori si clienti, registrul de casa, registrul de banca, ...etc.

Contact Software

Telefon/Fax:
0244 529-596 interior 5

Mobil:
0721 321-348

Email:
contact@dianex.ro