• Infiintare Srl

    Infiintare SRL- 400 lei

    Vrei sa infiintezi un SRL (Societate cu Raspundere Limitata) repede si fara batai de cap? Vrei sa scapi de cele minim 4 drumuri la ONRC? Vrei sa autorizezi tot ce este necesar inca de la inceput? Dianex asigura consultanta initiala, intocmirea si depunerea dosarului la ONRC pentru infiintare SRL / SNC / SA. Intocmim documentatia necesara depunerii capitalului social si va prezentam eventualele facilitati de care puteti beneficia pentru infiintare: SRL-Debutant sau SRL-Student. Alegem pentru voi codurile CAEN echivalente activitatii pe care doriti sa o autorizati fara costuri suplimentare. Read More
  • Infiintare Pfa

    Infiintare PFA - 200 lei

    Te-ai hotarat sa renunti la statutul de salariat ? Crezi ca poti castiga mai mult ? Noi iti prezentam cele 2 tipuri de impozitare :SISTEM REAL si NORMA DE VENIT, astfel, inca de la inceput sa ti se maximeze profitul. Asiguram consultanta, intocmirea si depunerea dosarului la ONRC pentru infiintare PFA. Explicam riscurile dar si avantajele, pentru a lua cea mai buna decizie in cunostiinta de cauza. Peste 15% din cei care dorsc sa inceapa o afacere ca PFA renunta dupa ce li se aduc la cunostiinta costurile si obligatiile ca PFA. Din pacate sau din fericire nu toti au taria dar si posibilitatile materiale necesare pentru a deveni patron. Read More
  • Evaluare Riscuri

    Dosar SSM - 100 lei

    Servicii complete de sanatate si securitate in munca prin Serviciul Extern Abilitat in domeniul Sanatatii si Securitatii in Munca, Dianex Serv SRL pentru toate tipurile de activitati economice. Asiguram instruiri introductiv generale la angajare, intocmirea documentatiei obligatorii SSM, evaluarea de riscuri, planul de masuri si protectie, cercetarea accidentelor de munca si indrumarea pentru intocmirea procesului verbal de cercetare. Read More
  • Daisy Expert1

    Case de marcat - 400 lei

    Case de marcat la preturi mici cu: fiscalizare si programare, instruire si carti speciale, obtinere numar ordine si deplasare pentru vanzare si instruire, introducere articole incluse in pret. In baza unui contract de service puteti beneficia de GARANTIE NELIMITATA. In pretul caselor de marcat sunt incluse: fiscalizarea, introducerea de articole, intocmirea si depunerea dosarului pentru obtinerea numarului de ordine, instruirea utilizatorilor, setul de carti speciale si fiscalizarea. Suntem autorizati pentru: Activa, Eltrade, Carat, Excel, Zeka, Samsung, Daisy Read More
  • Wmicro

    Wmicro5 - Gratuit

    Wmicro5 este o aplicatie gratuita de contabilitate destinata managementului resurselor companiilor cu activitați in comerț ,distribuție, retail, producție, construcții sau servicii. Wmicro5 se bazează pe o arhitectură modulară, flexibilă şi scalabilă, gandita pentru a optimiza şi simplifica gestiunea resurselor unei companii indiferent de complexitate sau dimensiune , prin standardizarea proceselor, realizarea unei mai bune comunicări intre departamente , eliminarea redundanței prelucrării informațiilor. Read More
  • Evaluare Riscuri

    Evaluare SSM - 150 lei

    Evaluare de riscuri SSM reprezinta punctul de plecare in activitatea de protectie a muncii. O evaluare corecta a riscurilor cuprinde, asigurarea ca toate riscurile relevante sunt avute in vedere, verificarea eficientei masurilor de securitate adoptate, inregistrarea rezultatelor evaluarii şi revizuirea evaluarii in mod regulat pentru a o actualiza in permanenta. Se vor tine cont de cele 4 componente ale procesului de munca: executant, mijloace de munca, mediul de munca si sarcina de munca. Read More
  • 1
    Infiintare SRL- 400 lei
  • 2
    Infiintare PFA - 200 lei
  • 3
    Dosar SSM - 100 lei
  • 4
    Case de marcat - 400 lei
  • 5
    Wmicro5 - Gratuit
  • 6
    Evaluare SSM - 150 lei
  • Protectia Muncii
  • Servicii Contabile
  • Asistenta Control

Servicii Protectia Muncii

Servicii complete de Securitate si Sanatate in Munca

Dianex Serv SRL este firma abilitata ca Serviciu Extern In domeniul Sanatatii si Securitatii in Munca avand autorizatie pentru desfasurarea activitatilor de protectia muncii in toate judetele. Intocmire documentatie SSM, Evaluare Riscuri si Plan de Masuri si Protectie, Cercetarea Accidentelor de Munca, Instruiri Introductiv Generale si Consultanta. Oferim si servicii online in toate judetele tarii si asistarea clientilor la controlele inspectorilor ITM..

Servicii Situatii de Urgenta

Intocmim documentatia obligatorie pentru Situatii de Urgenta in judetele Prahova, Dambovita si Bucuresti. Instruiri Introductiv Generale, documentatia obligatorie si consultanta privind organizarea activitatii PSI si Aparare Civila . Executam planuri, situatii de urgenta si simularile obligatorii pentru stingerea incendiilor

Contabilitate SRL

Societatea cu Raspundere Limitata este cea mai intalnita entitate economica din Romania. Societatile au obligtia sa organizeze contabilitatea prin departament distinct sau prin contractarea unei firme autorizate CECCAR. Este foarte important de stiut ca un salariat raspunde conform fisei postului, care intotdeauna este facuta de acest salariat, practic isi stabileste singur raspunderile.

Contabilitate PFA

Persoanele Fizice Autorizate, Inteprinderile Individuale si Inteprinderile Familiala pot organiza Contabilitatea in Partida Simpla de catre Titularul acestora sau prin contractarea unei firme autorizate CECCAR. Este recomandat ca organizarea contabilitatii si stabilirea impozitului anual sa se faca de catre profesionisti contabili cu stabilirea clara a raspunderilor

Controale ANAF.

Controalele ANAF sunt de 2 feluri: Controale Antifrauda si Inspectiile Fiscale. In timpul controalelor ANAF contribuabilii au urmatoarele drepturi: de a fi ascultati, de a fi informati cu privire la constatarile inspectorilor, de a beneficia de asistenta de specialitate. Controalele Antifrauda pot fi de 2 feluri: curente (inopinante) si temetice.

Controale ITM.

Controalele inspectorilor ITM sunt tot mai dese si mai dure. Amenzile care pot ajunge la zeci de mii de lei fac ca aceste controale sa aduca fiori oricarui Administrator. Asiguram asistare de specialitata, "traducand" termenii de specialitate folositi de inspectori si asigurand un dialog echilibrat intre Dvs si inspectori.

Read More
Case De Marcat Eltrade A500

Eltrade A500D

780 lei (TVA inclus) Read More
Activa Magic 2 Role Cu Acumulator Ni Mh

Activa Magic

400 lei (TVA inclus) Read More
Case De Marcat Eltrade A300SD

Eltrade A 300SD

650 lei (TVA inclus) Read More
Case De Marcat Daisy Expert

Daisy Expert

400 lei TVA inclus Read More
  • 1

Blog - Ultimile Articole

  • Start Up Nation - versiunea oficiala

    Unul dintre cele mai vestite si dorite programe de finantare a fost promovat prin OUG 10/2017 - Programul Start-up Nation Romania. Intreprinzatorii de toate varstele si calificarile pot accesa neramburasabil pana

    Read More
  • Schimbare TVA in Nexus ERP

    Noile masuri impun realizarea unor modificari în programul Nexus ERP precum: modificarea cotei de TVA pentru produse,recalcularea preturilor de vânzare si întocmirea proceselor verbale de

    Read More
  • Oferta luna noiembrie 2016

    Doar in luna noiembrie avem un pret incredibil pentru casa de marcat Eltrade A100S

    Read More
  • Ghid activitati independente - 2017

    Activitati Independete Regimul juridic Regimul juridic PFA Regimul juridic I.I. Regimul juridic I.F. Regim juridic Liber Profesionisti

    Read More
  • Protectia muncii pe santiere

    Activitatea de protectia muncii pe santiere presupune o serie de autorizari si faze prealabile inceperii lucrarilor propriu zise. Santierul temporar sau mobil, denumit in continuare santier, este orice santier in

    Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Testimoniale

  • Este foarte important sa ai langa tine o firma de contabilitate careia sa-i pese de afacerea ta si sa o trateze ca pe businessul propriu! Read More
    Ionut Andronache LOGISTICS MANAGEMENT SOLUTIONS SRL
  • Experienta de peste 10 ani a firmei de contabilitate Dianex isi spune cu usurinta cuvantul, colectivul da dovata de profesionalism si seriozitate, iar serviciile oferite Read More
    Tiberiu Oprina INTERNATIONAL CONTRACTING AND FINANCIAL SOLUTIONS SRL
  • 1

In noua declaratie 394 se cuprind operatiile taxabile din documentele de achizitie sau vanzare efectuate de persoanele inregistrate in scopuri de TVA cu persoane inregistrate sau nu  TVA din Romania ,UE sau din afara UE cu cateva mici exceptii

Achiztii
- Factura (cu sau fara bon fiscal) de la persoane inregistrate TVA(RO,UE si #UE) - categoria de document trebuie sa aiba Clasificare394="Factura" .Tara furnizorului trebuie sa fie stabilita corect pentru ca sunt departajate categoriile: inregistrat in Romania / stabilit in stat membru UE / sau in afara UE. Furnizorul trebuie sa fie Platitor TVA sau TVAI
- Factura cu taxare inversa - ca mai sus , in plus Tip TVA= "Taxare inversa" , articolele componente trebuie sa aiba specificat ceva la Clasificare 394 in nomenclatorul de articole
- Factura, borderou de achizitii, contract, carnet agricol de la persoane neinregistrate TVA (pot fi si din afara RO) - categoria de document trebuie sa aiba Clasificare394="Factura/ Borderou/ Contract sau Carnet" , furnizorul trebuie sa fie NEplatitor TVA , cota TVA trebuie sa fie=0 , articolele componente trebuie sa aiba specificat ceva la Clasificare 394 in nomenclatorul de articole
- Factura continand operatii cu regim special de scutire *) - categoria de document trebuie sa aiba Clasificare394="Factura" . In document se selecteaza Optiune394= "FctRegimSpecial" , cota TVA trebuie sa fie=0
- Factura simplificata -(!!! Factura simplificata este un document pe care scrie "Factura simplificata") - categoria de document trebuie sa aiba Clasificare394="Factura Simplificata"
- Bon fiscal cu CUI (daca nu s-a emis factura) - categoria de document trebuie sa aiba Clasificare394="Bon"

Livrari
- Factura (cu sau fara bon fiscal) - categoria de document trebuie sa aiba Clasificare394="Factura"
- Factura cu taxare inversa 
- Factura continand operatii cu regim special de scutire *) 
- Bon fiscal emis prin "Iesiri prin Casa de MArcat" - categoria de document a bonului trebuie sa aiba Clasificare394="Bon"
- Bonuri fiscale inregistrate ca Monetare prin Trezorerie - trebuie specificat in plus "Nr.bonuri" iar daca activitatea care a dus la emiterea bonului este prevazuta in lista **) atunci se completeaza si "codul CAEN" si "livrari/prestari"
- Bonuri,Chitante pentru activitati exceptate AMEF -se inregistreaza ca Monetare prin Trezorerie, se bifeaza "operatie nonAMEF", nu se completeaza "Nr.bonuri"

Alte valori ce trebuiesc declarate
- Facturi alocate in perioada de raportare (I 2.1)- este neclar ce se cere aici ,posibil seria si primul numar al facturilor alocate in perioada de declarare. Se introduc direct in PDF sau in pagina "Sect I2" a ferestrei D394/2016
- Facturi emise (I2.2) -numarul si intervalele de facturi pe serii - sunt completate automat de program pe baza facturilor existente in modulul clienti si iesiri prin casa de marcat
- Facturi stornate -seria si numarul - aici sunt completate automat facturile de client negative avand selectata optiunea: "Stornare"
- Facturi anulate -seria si numarul- sunt completate automat de program daca in momentul "Actualizarii" declaratiei este selectat "genereaza si facturi anulate". Ele sunt: 1- numerele de facturi lipsa pentru fiecare serie in parte intre cel mai mic si cel mai mare din facturile emise in perioada de raportare 2-facturile avand clientul "Anulat" 3-facturile marcate "anulat"
- Autofacturi -seria si numarul- se completeaza automat pe baza facurilor emise catre un client avand acelasi CUI cu SC declaranta
- Facturi emise de beneficiar in numele furnizorului -seria si numarul - sunt completate automat pe baza facturilor care au selecatata optiunea: "EmisInNumeleFurnizorului"
- Facturi emise de beneficiar in numele persoanei impozabile(I2.3) -numarul total si intervalele pe serii- sunt completate automat pe baza facturilor care au selecatata optiunea: "EmisDeBeneficiar"
- Facturi emise de terti in numele persoanei impozabile(I2.4)  -numarul total si intervalele pe serii- sunt completate automat pe baza facturilor care au selecatata optiunea: "EmisDeTerti "
- In cazul in care aveti activitati cuprinse in lista **)  atunci daca este activitatea principala o completati la Configurare /SC date generale /Cod CAEN. Activitaile secundare se completeaza in nomenclatorul de produse (campul cod CAEN) si/sau la operarea monetarelor

Nu se vor declara in noul 394 urmatoarele:
- achizitii sau vanzari prin Avize, Proforme si alte documente netaxabile
- documentele ce se declara prin D390
- achizitii pe factura cu cota 0%  de la persoane inregistrate TVA si care nu au un regim special de scutire *)
- livrari pe factura cu cota 0% pentru operatii cu  regim special de scutire *)
- achizitii pe Bon fara CUI

*)- regim special de scutire: agentii de turism , bunuri second-hand, opere de arta, obiecte de colectie 
**) - coduri CAEN activitati speciale : 1071,4520,4730,47761,47762,4932,55101,55102,56103,5630,812,9313,9602,9603

Bonurile emise prin Casa sunt considerate facturi daca au fost transformate in Factura si daca Clasificarea 394 a categoriei de document este "Factura"

In tabelul urmator se arata repartizarea sumelor in declaratie in functie de : Clasificarea394 a categoriei de document , Clasificarea394 a articolului si  Optiunea394 din document:

  Configurari necesare Capitolul dn declaratie Obs
  Categ.Documente
Clasificare 394
Furnizori
,Clienti
tip tva
Produse
Clasificare 394
Doc. de furnizori sau clienti : Optiune394   Tip partener
  C (TVA 
, RO)
D (# 
TVA)
E (TVA
 UE)
F (TVA
 #UE)
Achizitii
Facturi normale Factura <>Tx.inv. numai pentru Laptopuri, Tablete, Telefoane , Procesoare Altele   A,AI   A,AI A,AI AI daca furnizorul este cu TVAI
Facturi Taxare inversa Factura Tx.inversa da Altele   C   C C  
Facturi exceptii Factura <>Tx.inv. da ScutireRegimSpecial   AS   AS AS Articolele trebuie sa aiba %TVA=0 si val.TVA=0
Facturi ,Borderou, Contract,
Carnet
Facturi, Borderou achizitii,
Carnet produse agricole 
Contract
<>Tx.inv. da Altele     N     Articolele trebuie sa aiba %TVA=0 si val.TVA=0
Ctg.TVA poate fi "netaxabil"
Facturi simplificate Factura simplificata <>Tx.inv.   Altele I1.3, I1.4          
Bonuri fiscale Bon Fiscal     Altele I 1.5          
Livrari
Facturi normale Factura <>Tx.inv. numai pentru Laptopuri, Tablete, Telefoane , Procesoare Altele   L L L L livr catre PF<10000 se raporteaza cumulat
facturile se pot emite si prin Iesiri Casa Marcat
Facturi Taxare inversa Factura Tx.inversa da Altele   V        
Facturi Scutite Factura <>Tx.inv.   ScutireRegimSpecial   LS LS LS LS Articolele trebuie sa aiba %TVA=0 si val.TVA=0
livr catre PF<10000 se raporteaza cumulat
Facturi simplificate Factura simplificata <>Tx.inv.   Bon,FSfara CUI
sau Altele
I 1.2    
Bonuri fiscale 1-Bon Fiscal
2-Bon Fiscal
3-Orice
    1-Bon,FSfaraCUI sau Altele
2-Nu e cazul
3-Nu e cazul
G I1   1- emise prin Clienti
2- Iesiri prin Casa MaArcat
3- Monetare prin casa fara bifa #AMEF

Valori ce trebuiesc verificate / completate manual in PDF
- plaja de facturi alocate in sectiunea I 2.1
- autofacturile(sectiunea I 2.2) sunt puse automat in declaratie pentru facturile avand furnizor sau client cu acelasi CUI cu SC
- facturile anulate(sectiunea I 2.2) - sunt puse automat in declaratie numerele lipsa ale fiecarei serii de facturi emise (intre cel mai mic si cel mai mare numar din fiecare luna) si facturile emise al caror tert incepe cu cuvantul 'anulat' 
- numarul caselor de marcat se poate completa in fereastra declaratiei, pagina Date identificare, campul Nr.AMEF sau direct in PDF  la sectiunea G I1
- sectiunile I 2.3 si 2.4 facturi emise in numele persoanei impozabile
- sectiunile I3, I6 si I7 

Configurari preliminarii

Inaintea inceperii lucrului la noua declaratie 394 trebuie sa facem urmatoarele operatii:

1) in Categorii de documente (Administrare / Nomenclatoarte)
Pentru toate categoriile de document ce se folosesc in modulele de furnizori , clienti si iesiri prin Casa de Marcat trebuie sa selectam "Clasificare 394"
-optiunea "nu apare in 394" se foloseste pentru Avize si alte actegorii ce nu trebuiesc cuprinse in declaratie
-optiunuile: Borderou, Carnet.., Contracte se folosesc pentru achizitii de la furnizori neplatitori TVA
-optiunea "Factura simplificata" va determina aparitia documentului in una din sectiunile I1.1 , I1.2 , I1.3 sau I1.4
-optiunea "Bon fiscal" va  determina aparitia documentului in sectiunea G I1 in cazul  "Iesirilor prin casa de marcat" sau in sectiunea I1.5 in cazul achizitiilor prin bon fiscal (cu CUI)
-optiunea "Incasari exceptate AMEF" va  determina aparitia documentului in sectiunea G I1 in cazul  "Iesirilor prin casa de marcat" 
Atentie ! optiunea "apare in declaratia 394" nu mai are niciun efect in noua declaratie 
Lipsa acestei Clasificarii in cazurile in care este obligatorie va fi semnalata ca eroare in etapa de generare a PDFului inteligent
Optiunile se stabilesc o singura data in prima luna de lucru si apoi pe masura ce apar categorii de documente noi

D394 1

2) in nomenclatorul de Produse

Pentru produsele ce se folosesc in documentele de achizitii de la furnizori neplatitori de TVA , in facturile cu taxare inversa si in facturile cu terti din RO in anumite cazuri, trebuie completata "Clasificare 394"
Sunt importante si trebuiesc configurate urmatoarele categorii de bunuri:
- telefoane mobile, microprocesoare, tablete si laptopuri  (se declara in cazul achizitiilor sau livrarilor cu terti din Romania)
- cereale şi plante tehnice, deşeuri feroase şi  neferoase, masă lemnoasă, terenuri, construcții, alte bunuri şi servicii (pentru achizitii de la persoane neinregistrate TVA)
- toate categoriile selectabile in cazul achizitiilor sau livrarilor cu taxare inversa
Clasificarea 394 se stabileste o singura data  in prima luna de lucru si apoi pe masura ce apar produse noi 
Lipsa Clasificarii in cazurile in care este obligatorie va fi semnalata ca eroare in etapa de generare a PDFului inteligent

In cazul in care avem activitati ce se incadreaza in unul din codurile CAEN : 1071,4520,4730,47761,47762,4932,55101,55102,56103,5630,812,9313,9602,9603, vom crea in nomenclatorul de produse articole dedicate care vor avea acest cod completat in campul Cod caen 394 
Valorile articolelor din documentele de furnizori,clienti si  iesiri prin CasaMarcat  avand cod CAEN394 vor fi centralizate in sectiunea I7 a declaratiei


D394 2

Operatii suplimentare ce trebuiesc facute in timpul lunii

1- La documentele de furnizori si clienti ce se opereaza in perioada de intocmire a noii declaratii 394 trebuie sa acordam atentie urmatoarelor elemente:
- selectorul: Optiune 394   seminificatia este explicata mai jos
- categoriei de document si mai precis valoarea campului Clasificare 394 pentru aceatsa categorie
- campul Clasificare 394 al produselor documentului in cazul taxarii inverse sau achizitiei de la persoane neinregistrate TVA
- campul CodCAEN394 al produselor documentului in cazul activitatilor  cuprinse de codurile CAEN: 1071,4520,4730,47761,47762,4932,55101,55102,56103,5630,812,9313,9602,9603
- inaintea generarii declaratiei 394 trebuie generata declaratia 390 (facturile din 390 nu trebuie sa apara in 394)
Semnificatia optiunilor selectorului Optiune 394 este urmatoarea:

- Bon,FS fara CUI - are sens in cazul achizitiilor si livrarilor pe documente de tip "Factura simplificata" sau "Bon Fiscal si Incasari AMEF" (sectiunea I 1.1 ... 1.5 si GI1)
- Fct Regim special - in cazul achizitiilor sau livrarilor: pentru operatiunile derulate în regim special pentru agentiile de turism, pentru bunurile second-hand, opere de arta, obiecte de colectie si antichitati. Se poate folosi pentru livrari catre clienti din tara ,UE sau non UE, iar pentru achizitii numai pentru furnizori din Romania Cota Tva si valoarea TVA trebuie sa fie =0 pentru toate articolele documentului ce are aceasta optiune
- Stornare - se selecteaza in cazul facturilor emise cu sume negative reprezentand stornari (sectiunea I 2.1)
- Altele (sau necompletat) - nici unul din cazurile de mai sus 
 


D394 3

2- La monetarele introduse prin trezorerie trebuie sa:
- specificam in plus valoarea  Nr.bonuri AMEF  in cazul monetarelor  emise prin case de marcat (nu bifam operatie #AMEF )
- bifam operatie #AMEF in cazul operatiilor exceptate de la obligatia utilizarii caselor de marcat  (in acest caz Nr.bonuri nu trebuie completat)

D394 4

3 Generarea declaratiei

Noua declaratie 394 se gaseste pe butonul TVA , pagina 394/2016 (modelul vechi al declaratiei exista in continuare pe pagina 394)
Operatiile ce se fac sunt aceleasi ca in 394 anterior :
-butonul Adauga pentru a crea o declaratie noua si stabilirea lunii si anului declaratiei 
- butonul Actualizeaza pentru a aduce valorile din evidenta primara
- verificarea,corectarea valorilor: click pe  butonul Modifica , se efectueaza corectiile necesare , click pe Salveaza
- obtinerea PDFului : click pe Descarca daca e cazul , click pe butonul PDF
In ceea ce proveste corectiile inaintea generarii PDFului sunt disponibile urmatoarele:
- modificarea inregistrarilor care (nu) se declara - coloana NU declar din pagina Declaratie. Salvarea modificarilor se face pe butonul Salveaza
- adaugare/modificare/stergere: plaja de facturi alocate sau emise,  facturi Stornate , Anulate , Autofacturate , in pagina Sect "I2" , salvarea de asemeni pe butonul Salveaza
datele generale ale SC , in pagina Sectiunea 1 , salvarea de asemeni pe butonul Salveaza