• 1 Consultanta deschidere afacere! Noi te ajutam sa-ti dezvolti ideea intr-o afacere!
  • 2 Infiintare SRL sau SRL-D in 3 zile! Ne trimiteti copia cartii de identitate si restul facem noi.
  • 3 Infiintare PFA sau I.I. in 3 zile! Ne trimiteti copia cartii de identitate si restul facem noi.
  • 4 Servicii de Contabilitate, Resurse Umane, Conformare Fiscala si Expertize Contabile
  • 5 Protectia Muncii , Evaluare Riscuri si PSI pentru toate judetele.
  • 6 Vanzare si service Case de Marcat pentru judetul Prahova, Dambovita si Buzau.
  • 7 Vanzare si implementare software Retail, Contabilitate si Horeca pentru toate judetele.

Dezvoltarea cunostintelor antreprenoriale reprezinta cheia pentru reusita oricarei afaceri!

imageSa-ti insusesti principalele notiuni in domeniul afacerilor si sa iti poti realiza singur un plan de afaceri poate fi mai usor decat iti imaginezi! Te asteptam pentru a-ti explica principalele obligatii si drepturi ca antreprenor.

La inchiderea punctului de lucru trebuiesc efectuate:

  1. Predarea memoriei fiscale la Administratia Financiara la care a fost inregistrata (de care aparţine punctul de lucru). Extragerea memoriei fiscale din aparat se efectueaza numai de catre un tehnician de service autorizat pentru aparatul respectiv, in prezenta unui inspector specializat.
  2. Anularea numarului de ordine alocat de Directia Generala a Finantelor Publice . Atentie! La unele Administratii Financiare este necesara efectuarea unei programari pentru predarea memoriei fiscale.

ACTE NECESARE PENTRU PREDAREA MEMORIEI FISCALE:

  1. Cartea de Interventii (contine toate inregistrarile efectuate de tehnicianul de service pe toata durata de functionare, precum si toate datele de indentificare ale casei de marcat si datele utilizatorului) si Registrul Special al casei de marcat. Daca acestea nu exista trebuie neaparat efectuata reconstituirea lor.
  2. Certificatul de înmatriculare al firmei - copie;
  3. Certificat constatator al punctului de lucru - copie;
  4. Certificat de inregistrare in scopuri TVA (CIF) - copie (daca este cazul);
  5. Cerere de extragere catre Administratia Financiara (se completeaza la administraţia de care apartine punctul de lucru): original + copie ;
  6. Adresa de transmitere catre D.G.F.P. : original + copie;
  7. Proces verbal de preluare memorie: original +3 copii;
  8. Proces verbal de sigilare: original + 2 copii; Descarca Stampila societatii;
  9. CI al administratorului societatii sau a persoanei care preda memoria fiscala;
  10. Cerere anulare numar de ordine: original + copie; D
  11. ovada inchiderii punctului de lucru.

Nota! Casa de marcat trebuie sa fie functionala si sa aiba in interior rola de hartie.


Blog - Ultimile Articole

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Testimoniale

  • Pentru zona de tech/start-up, recomand cu incredere! Un partener dedicat care iti ofera timpul si expertiza sa, dincolo de normele contractuale. Detalii..
    Andrei Merisca UNDOITREI SRL
  • Experienta de peste 10 ani a firmei de contabilitate Dianex isi spune cu usurinta cuvantul, colectivul da dovata de profesionalism si seriozitate, iar serviciile oferite Detalii..
    Tiberiu Oprina INTERNATIONAL CONTRACTING AND FINANCIAL SOLUTIONS SRL
  • 1

Problema pe care o au oamenii nu este ca tintesc prea sus si esueaza, ci ca tintesc prea jos si reusesc.” — Michelangelo Buonarroti